Znane marki w outletach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zatowarowanie w sklepach firmowych – własnych jak i franczyzowych odbywa się wedle ustalonego schematu: do punktów trafiają nowe kolekcje – wiosenno-letnia, a następnie jesienno-zimowa. Przed wejściem kolejnej właściciele organizują wyprzedaże, wedle zasad ustalonych dla całej sieci. Inaczej jest w outletach, w których dostępne są również starsze kolekcje w niższych cenach. Oprócz cenionych marek w sprzedaży znajdują się również te mniej znane.
- Wolę używać określenia mniej ekskluzywne. Oprócz kolekcji takich marek jak Bershka, Stradivarius, Mexx, Tom Tailor, Vero Moda, Riverside oferujemy również ubrania duńskich producentów, m.in. Fransa, Culture, Object, Blend – wymienia Jacek Rucki, brand manager w firmie Outlet Polska, rozwijającej sieć sklepów City Hell. - Zatowarowanie zależy w głównej mierze od naszego partnera. To on dokonuje ostatecznego wyboru spośród oferty naszej hurtowni. Nie ma reguły, która pomogłaby nam określić jaki odsetek stanowią marki „wyższe” w całości zatowarowania. Franczyzobiorcy mają sklepy w różnych miejscowościach. Nie każdy klient detaliczny może sobie pozwolić na zakup marek tego typu, chociaż w outlecie są one proponowane w cenach znacznie niższych od cen w salonach firmowych.

- Po podpisaniu umowy franczyzowej między siecią City Hell a franczyzobiorcą, przygotowana zostaje specyfikacja dotycząca pierwszego zatowarowania sklepu. Dobieramy proporcje ubrań różnych marek jakie powinny znaleźć się w sklepie multibrandowym. Cenne są również sugestie franczyzobiorcy. Zatowarowanie odbywa się zawsze na miejscu w siedzibie głównej w Opolu, gdzie znajduje się hurtownia Outlet Polska. Tutaj franczyzobiorca może spokojnie przejrzeć cały zamawiany towar, sztuka po sztuce – mówi Jacek Rucki.

Po otwarciu sklepu zamówienia składane są wedle zapotrzebowania partnera. Franczyzobiorca znając gusta i portfel klientów będzie mógł dostosować odzież dostarczaną z hurtowni, żeby nie jeździć osobiście na drugi koniec Polski, tylko otrzymywać jej za pośrednictwem kuriera.

Gwarancją sukcesu w branży odzieżowej jest przede wszystkim dobra kolekcja w atrakcyjnej cenie. Rzadko jednak te dwa elementy występują łącznie. Co innego outlety oferujące ubrania markowe – często pochodzą ze starych kolekcji, ale niższa cena działa na klientów jak lep na muchy. I nie ma w tym nic złego, bo każdy zdaje sobie sprawę czym jest outlet. Gorzej jeśli franczyzobiorcy obiecuje się ubrania z górnej półki – a te w większości mają metkę no name, albo owszem – pochodzą od znanych producentów, ale wszystkie ciuchy są w rozmiarze XXL a buty mają numer 48. Skarżą się na to często franczyzobiorcy, dlatego warto zabezpieczyć się odpowiednimi zapisami w umowie franczyzowej.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €