Amerykańska pizzeria włącza drugi bieg

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po dziewięciu latach nieobecności amerykańska sieć pizzerii Domino’s Pizza powróciła do Polski na początku 2011 roku. Dziś pod szyldem z kostką domina funkcjonuje 13 lokali mieszczących się na terenie Warszawy i Pruszkowa. W drugiej połowie roku sieć przedstawi swoją ofertę franczyzową. Według planu, pierwszy lokal prowadzony przez partnera zostanie otwarty w 2013 roku.

- Mamy już wielu chętnych – mówi Peter Shaw, dyrektor zarządzający Domino's Pizza Poland. - Zapytania o możliwość otwarcia lokalu pod szyldem Domino’s Pizza zaczęły pojawiać się już w kwietniu zeszłego roku, kiedy to dopiero zaczynaliśmy wprowadzać sieć na polski rynek. Wierzymy, że z liczbą 15 lokali własnych, którą planujemy posiadać do końca 2012 roku, będziemy w pełni gotowi, aby otworzyć pierwszą pizzerię działającą na zasadzie franczyzy.

Pierwotny plan rozwoju sieci zakładał, że pierwsze 20 pizzerii będzie kontrolowane przez spółkę, zaś kolejna restauracja zostanie powierzona franczyzobiorcy.
- Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie franczyzy wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy – informuje Maciej Jania, dyrektor zarządzający Domino’s Pizza. - Powodem tej decyzji był szybki rozwój naszych zdolności operacyjnych, które dają nam pewność, iż będziemy w stanie efektywnie i z sukcesem dalej rozwijać markę Domino’s na polskim rynku, również poprzez lokale franczyzowe.

Otwarcie lokalu pod szyldem Domino’s Pizza będzie wymagało dużego nakładu finansowego i czasu. Ostateczna wysokość inwestycji będzie zależna od lokalizacji, jak i stanu lokalu. Franczyzobiorcy powinni liczyć się z tym, że w roku otwarcia będą musieli dokładać do interesu.

- Wierzymy, że Polska, jako kraj, który staje się jednym z liderów gospodarczych w Europie, ma duży potencjał, aby w ciągu najbliższej dekady przyjąć od 200 do 300 lokali Domino’s – dodaje Peter Shaw. - W bliższej perspektywie, w ciągu najbliższych 5 lat, spodziewamy się otwarcia ponad 100 lokali pod szyldem Domino’s.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €