Madonna sprzeda biznes
Piosenkarka mimo upływających lat wie jak utrzymać formę. Swoje know-how przekazała sieci klubów Hard Candy Fitness.
Liczne koncerty gwiazdy muzyki pop oznaczają dla artystki konieczność utrzymania formy na wysokim poziomie przez cały rok. 54-letnia piosenkarka podczas swoich licznych turnee miała okazję odwiedzić setki klubów fitness i wyrobić sobie opinię na ich temat. Madonna dała nie tylko twarz sieci klubów Hard Candy Fitness, ale również opracowała zestawy ćwiczeń i brała udział w przygotowaniu projektu klubu.
Realizacją biznes planu zajął się Markiem Mastrov, prezes New Evolution Ventures, firmy która zaprojektowała wnętrze ponad 400 klubów fitness w 16 krajach na całym świecie. Pierwszy lokal powstał w 2010 roku w Meksyku. Kolejne otwarcia miały miejsce w Rosji. Na celowniku Hard Candy Fitness znalazły się Moskwa i Sankt Petersburg. Właścicielką rosyjskich klubów została Irina Razumova, założycielka znanej rosyjskiej sieci Planet Fitness.
- Po sukcesie pierwszego klubu byliśmy przekonani, że sprawdzi się on również w innych krajach, dlatego inwestorów poszukujemy m.in. w Australii, Argentynie, Brazylii, Kanadzie i we Włoszech - mówi Mark Mastrov.
Na polskim rynku działa ok. 5 tys. klubów fitness, jednak niewiele z nich zrzeszonych jest w sieciach. We franczyzie działają w naszym kraju Mrs. Sporty, BurneikaSports, Gold's Gym. Inwestycja w biznes zaczyna się od 50 tys. euro. Być może już niedługo klienci znad Wisły będą mogli odwiedzać placówki pochodzącej z Niemiec sieci klubów McFit. Największym atutem nowego gracza na rynku są niskie ceny oraz niski wkład finansowy inwestora. O tym czy firma, która za Odrą otworzyła 150 klubów, odniesie również sukces w Polsce okaże się w przeciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.
(dw), (csp)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


