Carman podwoi liczbę stacji
Spółka Carman Polska wyda od 80 do 100 mln zł w na budowę i uruchomienie 30 stacji obsługi pojazdów
Jak podaje „Puls Biznesu”, spółka Carman Polska wyda w 2002 r. na budowę i uruchomienie 30 nowych stacji obsługi pojazdów od 80 do 100 mln zł. Dzięki uruchomieniu nowych punktów sieć będzie liczyła około 60 stacji obsługi pojazdów.
Firma zamierza otwierać nowe placówki oraz przejmować istniejące od lokalnych konkurentów. Najwięcej stacji powstanie w stolicy.
- W Warszawie i okolicach mamy już 5 obiektów. Chcemy uruchomić jeszcze 5-8. Poza tym nowe stacje powstaną we Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście i na Śląsku. Zamierzamy także dotrzeć do całkiem nowych miast, m.in. Rzeszowa i Częstochowy – mówi Paweł Nawrocki, wiceprezes Carmana.
Mimo spowolnienia tempa rozwoju gospodarki, plany firmy nie zostały zmienione. Do 2005 r. Carman chce mieć 250 stacji.
Więcej: Adam Brzozowski, Puls Biznesu, 20 luty 2002Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej