Małe miasta wypielęgnowane

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Organizatorem systemu jest firma Tenex, dystrybutor profesjonalnych kosmetyków. Kolejną gałęzią biznesu, w który firma postanowiła zainwestować jest sieć salonów fryzjerskich pod nazwą Stile Unico. Od 2011 roku oferują one usługi związane ze stylizacją i pielęgnacją włosów. Na razie pod marką funkcjonują dwie placówki w Warszawie: jedna własna i jedna franczyzowa. Do końca 2012 roku ma powstać kolejnych pięć salonów.

– Stile Unico będzie otwierać salony w miejscowościach zamieszkałych przez minimum 50 tys. mieszkańców – mówi Aleksandra Skawiniak, menedżer ds. franczyzy Stile Unico. – Latem uruchomimy nowy punkt w Ostrowie Wielkopolskim, ale placówki powstaną również w większych miastach, np. w Warszawie i we Wrocławiu.

Lokowanie nowych salonów w małych miastach jest obecnie strategią rozwoju najczęściej stosowaną tak przez sieci salonów fryzjerskich, jak i gabinety kosmetyczne. Dla przedsiębiorców z branży uroda i fitness biznesowy start nie jest łatwy: na rynku działa już wiele podmiotów specjalizujących się w usługach upiększających. Według „Raportu o franczyzie” przygotowanego przez firmę konsultingową PROFIT system, tylko w 2011 roku sieci salonów dbających o urodę i wygląd klientów uruchomiły łącznie blisko 100 placówek franczyzowych. Jednocześnie zmniejsza się liczba lokalizacji gwarantujących dobre przychody - atrakcyjne ulice dużych miast w większości przypadków są już zajęte. Jedynym sposobem na walkę z konkurencją jest wysoka jakość usług, zabiegi wykorzystujące innowacyjne technologie oraz niskie ceny.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €