Greenpoint ubierze Poznań
Mimo spowolnienia w branży sieć otwiera kolejne sklepy. W uzyskaniu lepszych wyników finansowych ma pomóc sprzedaż przez internet.
Odzieżowa marka Greenpoint rozwija się od 2002 roku, a obecnie pod jej logo działa 49 sklepów własnych oraz 22 franczyzowe. Kolejny pojawił się właśnie w poznańskim centrum handlowym Panorama. Operator sieci, firma Fandango, zapowiada, że do końca roku przybędzie w sieci od 5 do 10 placówek. Trwają już przygotowania do otwarć w Zabrzu i Kluczborku. Choć franczyzodawca nie zwalnia tempa, to przyznaje, że recesja wciąż jest odczuwalna.
- Spadek sprzedaży dotyka całej branży odzieżowej. Jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy są z pewnością pogarszające się nastroje konsumenckie oraz spadek liczby odwiedzin w centrach handlowych – przyznaje Dorota Tylek z sieci Greenpoint.
Jeszcze w tym roku firma ma w planach uruchomienie nowego kanału dystrybucji – sklepu internetowego. Nie zamierza jednak, na wzór niektórych marek, rozpoczynać współpracy z gwiazdami show biznesu, które mogłyby wspomóc jej działania marketingowe.
- W swoich działaniach dążymy do wytworzenia trwałej więzi klienta z produktem. Nasza oferta skierowana jest do kobiet pomiędzy 25 a 40 rokiem życia i to właśnie one są głównymi odbiorcami kolekcji. Kreujemy wizerunek marki, która w swych kolekcjach kładzie nacisk na prostotę i uniwersalność – tłumaczy Dorota Tylek.
Fandango poszukuje partnerów franczyzowych w miastach od 40 tys. mieszkańców. Zainteresowani powinni dysponować lokalem o powierzchni od 70 do 100 metrów kwadratowych.
- Na pewno jednym z najważniejszych czynników sukcesu w branży odzieżowej jest lokalizacja sklepu. Placówki Greenpoint w większości znajdują się w miejscach o dużym przepływie klientów, jak galerie i główne ulice handlowe w miastach – mówi Dorota Tylek. - Nie bez znaczenia są jednak również i zdolności menedżerskie franczyzobiorcy. Inny ważny czynnik stanowi przestrzeganie standardów wyznaczonych przez firmę i utrzymanie dobrego wizerunku marki. Franczyzobiorcy ze strony Fandango otrzymują pomoc i wsparcie - od wyboru lokalizacji aż po projektowanie i wyposażenie sklepu. W ramach pakietu franczyzowego oferujemy szkolenia z zasad obsługi klienta i visual merchandisingu. Przez cały okres współpracy franczyzobiorcy są objęci stałą opieką ze strony firmy.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

