Zatoka dla Żabki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ramach programu „Sklep za czynsz” 21 sklepów Zatoka przejdzie remodeling i zostaną dostosowane do standardów sieci sklepów Freshmarket.
- Nasze tegoroczne plany rozwoju zakładają, że niemal codziennie będziemy otwierali nowy sklep Żabka lub Freshmarket. W pierwszym półroczu tego roku zanotowaliśmy ponad 20-procentowy wzrost obrotów. Właśnie dzięki takim projektom jak „Sklep za czynsz” małe i średnie sklepy mogą konkurować na coraz trudniejszym dla detalistów rynku – mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Sklepy sieci Zatoka, które już wkrótce będą funkcjonowały pod szyldem Freshmarket, to placówki o powierzchni od 100 do 300 m2, zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych - głównie w Gdańsku i Gdyni.

Rynek detaliczny w Polsce jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie, dlatego warto jednoczyć siły – mówi Roman Chajewski, prezes zarządu sieci sklepów Zatoka.

Projekt „Sklep za czynsz” jest programem uruchomionym przez firmę Żabka Polska jesienią 2011 roku. W ramach współpracy dotychczasowy właściciel oddaje sklep w zarządzanie Żabce, która w zamian płaci czynsz za wynajem, zatrudnia dotychczasowych pracowników i inwestuje w adaptację placówki kilkaset tysięcy złotych.

(awh)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €