Załóż firmę jesienią
W październiku ruszy dziesiąta edycja Targów Franczyzy. Setka wystawców spróbuje przekonać zwiedzających, że ich biznes jest najlepszy.
Tradycyjnie już w październiku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyzy. Największe tego typu wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej ściągnie 100 wystawców i 7.000 odwiedzających. Szacunki te wynikają z zeszłorocznego sukcesu targów, kiedy w centrum stolicy swój pomysł na biznes oferowało 65 firm franczyzowych, a stoiska odwiedziło 6 tysięcy przedsiębiorców. Franczyzodawcy prezentujący swój koncept w dniach 18-20 października będą mieli do dyspozycji 1000 m2, z czego połowa powierzchni już została wykupiona.
– Największą popularnością cieszą się stoiska typu premium, czyli te, które znajdują się na tzw. wyspach oraz najbliżej wejścia. Jako pierwsze w tym roku na zakup powierzchni zdecydowały się firmy, które po raz kolejny pojawiają się na targach, m.in.: Piwiarnia Warki, Intermarché, Naturhouse, Alior Bank, McDonald’s, Sklepy Meblowe Abra. Są również franczyzodawcy debiutujący na imprezie – mówi Małgorzata Boruń, menedżer działu sprzedaży PROFIT system, organizatora imprezy.
– Już po raz trzeci będziemy uczestniczyć w targach, dlatego wiemy, jak się do nich przygotować. Nie skupiamy się na designie stoiska, lecz na części merytorycznej – drukujemy ulotki z danymi osoby do pierwszego kontaktu z potencjalnymi partnerami. Targi to dla nas świetna okazja do spotkania całego zespołu terenowego w jednym miejscu. Menedżerowie z poszczególnych regionów pełnią dyżury. Kontakty zebrane w trakcie trzech dni są procesowane przez kolejne tygodnie po zakończeniu targów - mówi Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju sieci Alior Bank.
Dziesiąte jubileuszowe Targi Franczyzy pozyskały w tym roku wielu partnerów, co z pewnością pomoże w promocji franchisingu jako bezpiecznej formy prowadzeniu biznesu. Patronem targów zostali: Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Organizacja Franczyzodawców i Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Na targach nie wystarczy być. Do największego wydarzenia branży franczyzowej w Europie Środkowo-Wschodniej trzeba się dobrze przygotować.
- O targach dowiedziałem się w internecie. Interesowałem się ofertą franczyzową kilku firm, które wystawiały się w Warszawie, jedną z nich było Biesiadowo. Z każdym jednak miałem okazję porozmawiać i zadać nurtujące pytania. Chętnie odwiedzę Targi ponownie, chociażby po to, by zobaczyć co nowego niesie branża gastronomiczna
- mówi Jacek Pietrzak, franczyzobiorca pizzerii Biesiadowo w Płońsku.
(dw)
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.