Wittchen wsparł fundację Porozumienie bez Barier
Firma Wittchen zaprezentowała w Warszawie kolekcję toreb wiosna/lato 2001. Dochód z aukcyjnej sprzedaży przedstawionych na pokazie wyrobów przeznaczono na fundację Porozumienie bez Barier.
22 stycznia w Warsaw Tower Wittchen zaprezentował kolekcję toreb wiosna/lato 2001. W pokazie uczestniczyły znane osobistości, m.in. Katarzyna Skrzynecka, Izabela Trojanowska, Andrzej Supron i Andrzej Wroński – donosi Puls Biznesu.
W ofercie Wittchena znajduje się ponad 800 wzorów portfeli, etui, kosmetyczek, teczek, torebek, pasków i rękawiczek. Firma z powodzeniem sprzedaje skórzaną galanterię za granicą - w Niemczech, Austrii, Czechach, Słowacji czy Rosji.
- Już niedługo zaproponujemy klientkom krótkie serie obuwia damskiego. Buty zostaną wykonanego z tej samej skóry, co prezentowane dzisiaj torebki. Razem stworzą więc idealny komplet – mówi Pulsowi Biznesu Jędrzej Wittchen, autor kolekcji i właściciel firmy Wittchen. Po prezentacji kolekcji odbyła się aukcja torebek, z której dochód przeznaczono na wsparcie działalności fundacji Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie bez Barier – informuje Marlena Kaczmarek, dziennikarka Pulsu Biznesu.
- Na licytację firma przeznaczyła pięć toreb. Cztery z nich zostały sprzedane za 2,5 tys. zł. Uzyskaną kwotę wraz z piątą torebką przekażemy fundacji – powiedziała gazecie Monika Mirecka z firmy Wittchen.
Więcej: Puls Biznesu, 24 stycznia 2001
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

