Cały świat chodzi w jeansach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Lee Cooper to pierwsza europejska marka jeansowa, która powstała w Londynie w 1908 roku. W Polsce prowadzi 53 sklepy, w tym 21 własnych oraz 32 franczyzowe. We wrześniu sieć powiększy się o kolejną placówkę, w Szczecinie.
- Wzrost zamożności średniej klasy społecznej to bardzo dobra prognoza dla marek oferujących wysoką jakość produktów w średniej półce cenowej. To właśnie dla takiego klienta dedykowana jest nasza oferta – mówi Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży działu hurtu. - Notujemy wzrosty sprzedaży co pozwala nam z optymizmem patrzyć w przyszłość.

Rocznie na świecie sprzedawanych jest ponad 5 milionów par spodni Lee Cooper w blisko 4 tys. punktach sprzedaży. Marka obecna jest w 80 krajach. W Polsce jeansy Lee Cooper możemy nosić od przeszło 20 lat. Rozwojem sieci sprzedaży w naszym kraju od początku zajmuje się firma Kamex II, która jest jednocześnie wyłącznym dystrybutorem marki.

- Marka Lee Cooper jest obecnie w fazie globalnej ekspansji – dodaje Bartosz Urbański. - Stawiamy na rozwój sieci sprzedaży. Poszukujemy partnerów zainteresowanych dystrybucją naszych produktów w sklepach zarówno monobrandowych, jak i multibrandowych, gdzie Lee Cooper będzie jedną z 2-3 dostępnych marek.

W obu przypadkach firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Inwestycja w sklep monobrandowy Lee Cooper zależy od stanu lokalu i jego powierzchni, która nie powinna być mniejsza niż 70 m2. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w wyborze lokalu, jego aranżacji oraz wyposażaniu. Wsparcie otrzyma także podczas procesu rekrutacji i szkolenia personelu oraz w zakresie zamówień towaru.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €