Frontem do klienta

O finansowanie się nie martwimy, jest stabilne – mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.
Według badań BIG 86 proc. respondentów uznało, że zatory płatnicze są poważną przeszkodą w prowadzeniu działalności gospodarczej. A w ciągu ostatnich trzech miesięcy ocena zjawiska nieterminowych płatności uległa pogorszeniu. Czy partnerzy biznesowi, z którymi Państwo współpracujecie, spotykają się z tego typu problemem? Jak sobie z nim radzą i czy mają wsparcie ze strony sieci?
Jako firma budująca obiekty handlowe i oferująca lokale na wynajem staramy się prowadzić taką politykę finansową, która jest korzystna dla naszych partnerów. Czynsze są dostosowane do lokalizacji – nasi najemcy nie mają kłopotów z płatnościami, a co za tym idzie firma nie ma problemów z zatorami. Zdajemy sobie sprawę, że początki w branży handlowej mogą być trudne. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest uruchomienie biznesu w ramach franczyzy. System franczyzowy gwarantuje wsparcie w zakresie wiedzy i doświadczenia, a także obniżenie nakładów finansowych związanych z rozpoczęciem działalności. Wprowadzony na początku wakacji program „Pomysł na biznes” ma pomóc osobom, które chcą zadebiutować w roli franczyzobiorców. Ponadto dbamy o ekspansję biznesu naszych partnerów na terenie całego kraju, oferując obecnie lokale w kilkudziesięciu obiektach handlowych.
Czy jesteście Państwo zabezpieczeni na wypadek sytuacji kryzysowych dotyczących płynności finansowej? W jaki sposób?
Obecne inwestycje prowadzimy dzięki zgromadzonym przez lata środkom własnym, korzystamy także z dostępnych na rynku narzędzi finansowych w postaci kredytów. O finansowanie się nie martwimy, jest stabilne. Wysiłki skupiamy raczej na doprowadzeniu do perfekcji całego cyklu inwestycji. Od zainwestowania pierwszych pieniędzy w obiekt, po osiągnięcie pierwszych dochodów z czynszu. Mamy świadomość że nasz projekt jest duży, kapitałochłonny, ale absolutnie możliwy do realizacji. Chcemy być liderem rynku, a to wymaga i pracy i kapitału. Nie chcemy jednak wszystkiego zbudować na raz. W ciągu dziesięciu lat zamierzamy otworzyć do 2 tys. pasaży handlowych.
Jak Państwa zdaniem zmienia się handel w Polsce?
Przede wszystkim rynek jest coraz bardziej dojrzały. Obserwujemy super- i hipermarkety i wiemy, że ten segment nie może się już znacząco rozwinąć. Dlatego nasz koncept platformy dla handlu detalicznego ma przewagę, a do tego odpowiednio przygotowany i doświadczony zespół. Pracujemy bez względu na warunki panujące na rynku, ponieważ zagospodarowujemy niszę rynkową i jesteśmy pionierem w segmencie małych obiektów handlowych oferujących lokale pod specjalistyczne sklepy.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej