Nadchodzi czas na zmiany
Na rynku bieliźniarskim pojawił się nowy gracz prosto z Danii.
Bieliznę Change można kupić w 11 krajach Europy, Ameryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Na całym świecie firma prowadzi ponad 150 sklepów. W Polsce marka Change pojawiła się w ubiegłym roku, a dziś jej produkty dostępne są w dwóch sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. Change zapowiada jednak dalszy rozwój sieci, również poprzez franczyzę.
- Naszą bieliznę można już znaleźć w kilku sklepach multibrandowych na terenie całej Polski. Jesteśmy też na etapie poszukiwania lokalizacji pod kolejne sklepy firmowe, które mają powstać m.in. we Wrocławiu i Poznaniu. Oprócz sklepów firmowych chcemy otwierać również placówki franczyzowe – mówi Tariq Al-Sakkaf, zajmujący się rozwojem sieci sklepów z bielizną Change w Polsce.
Sklep franczyzowy Change powinien mieć ok. 70-80 m2, ale firma nie wyklucza współpracy z osobami dysponującymi mniejszymi lub większymi powierzchniami. Wszystko zależy od potencjału danej lokalizacji. Firma chce otwierać swoje sklepy w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Wysokość inwestycji zależy od stanu lokalu, ale według szacunków sieci na dostosowanie pomieszczeń do standardów sieci trzeba wydać ok. 50 tys. zł.
- Podczas projektowania sklepu bardzo dużą uwagę przykładamy do dobrego oświetlenia, bo w tej branży prezentacja i wygląd towaru mają istotny wpływ na wyniki sprzedaży. Dlatego Change zajmuje się przygotowaniem aranżacji sklepu, dostarcza franczyzobiorcy meble, manekiny oraz pozostałe elementy wyposażenia lokalu – wyjaśnia Tariq Al-Sakkaf.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


