Logistyka przede wszystkim

O roli Emperii na rynku spożywczym opowiada Krzysztof Trojanowski, nowy dyrektor ds. rozwoju spółki.
Jakie zadania czekają Pana na stanowisku dyrektora ds. rozwoju Emperii?
Jestem odpowiedzialny za wypracowanie optymalnego modelu logistyki magazynowej i transportu. W tej chwili analizujemy możliwości. Jedną z nich jest stworzenie własnego centrum dystrybucyjnego oraz systemu transportu, tak aby całą logistykę zorganizować w ramach grupy i aby asortyment przechodził wyłącznie przez nasze systemy. Dopuszczamy jednak również możliwość outsourcowania części dystrybucji, nie wykluczamy też dalszej współpracy z dotychczasowymi dostawcami. Szukamy najlepszych rozwiązań. Kolejnym etapem będzie proces efektywnego wdrożenia ich w życie, tak aby przyniosły spółce jak najwięcej korzyści biznesowych, tym bardziej, że segment detaliczny Emperii jest rentowny i ma potencjał wzrostu.
Jaki cel ma planowana zmiana modelu logistyki magazynowej i transportu? Czy można na tym etapie mówić o wymiernych efektach, które będą odzwierciedlone w wynikach i wskaźnikach finansowych?
W ramach projektu poszukujemy najbardziej efektywnego modelu dystrybucji, nie przesądzamy zakresu zmian. Głównym celem naszych działań jest takie zorganizowanie logistyki magazynowej i systemu transportu, aby z jednej strony zapewnić najwyższy poziom serwisu dla sklepów, a z drugiej strony minimalizować koszty. Skuteczne działania w obu tych wymiarach pozwolą na poprawę wyników spółki - zarówno przez poprawę oferty dla klienta końcowego, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży, jak i obniżenie kosztów funkcjonowania.
Emperia ostatecznie nie zdecydowała się sprzedać swojego biznesu detalicznego. Jaką rolę widzi Pan dla sieci Stokrotka, Delima i Społem Tychy na polskim rynku handlowym?
Sieci detaliczne Grupy Emperia stanowią już dziś znaczący podmiot na rynku handlu detalicznego w Polsce. Wsparcie obecnego potencjału profesjonalnie zorganizowanym systemem logistyki pozwoli nam na rozwój w kierunku modelu oferującego klientowi szeroki wybór produktów - w tym oferty produktów świeżych i regionalnych - po bardzo korzystnych cenach.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej