Dotychczas przystąpienie do sieci Mydlarni u Franciszka, tworzonej przez firmę Lorient, kosztowało 2,7 tys. zł. Jednak sytuacja na rynku i chęć rozwoju sieci skłoniły jej właścicieli do obniżenia opłaty wstępnej do symbolicznej złotówki.
- Do końca sierpnia tego roku nasza sieć będzie liczyła 54 sklepy. Cały czas prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Nie próżnują również nasi dotychczasowi partnerzy, niektórzy prowadzą po 2, 3, a nawet 4 sklepy. Wszystko to pozwala nam przypuszczać, że do końca 2012 roku nasza sieć będzie liczyła nawet 70 sklepów – mówi Ewelina Kyzioł, właścicielka firmy Lorient.
W tym roku Mydlarnia u Franciszka miała również debiut międzynarodowy. Pierwszy sklep z naturalnymi specyfikami wspierającymi urodę zagościł w Niemczech. Firma zapowiada dalszy rozwój franczyzy za naszą zachodnią granicą.
Mydlarnie u Franciszka powstają w klimatycznych kamienicach w centrach miast, dlatego koszty remontu uzależnione są od stanu technicznego budynku. Opłata na fundusz marketingowy wynosi 200 zł miesięcznie. Całość inwestycji związanej z wyposażeniem sklepu powinna zamknąć się w kwocie 50 tys. zł. Lokal powinien mieć od 18 do 35 m2 powierzchni sprzedażowej, nie jest konieczne zaplecze. Znalezienie odpowiedniego miejsca leży w gestii franczyzobiorcy.
Właściciel sklepu oraz jego pracownicy przechodzą trzydniowe szkolenie, na którym m.in. poznają produkty, techniki sprzedaży i uczą się artystycznego pakowania produktów. Franczyzobiorca otrzymuje od firmy Lorient plany aranżacji sklepu, platformę B2B, materiały reklamowe oraz stroje firmowe. Może również liczyć na wsparcie podczas całego okresu trwania umowy.
(mak)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.
Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /artykul/7125/mydlarnia-zlotowke/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 78660 [country_item] => pl [description] => Mydlarnie u Franciszka powstają w klimatycznych kamienicach w centrach miast. [path] => 0b9/ad2/mydlarnia_u_franciszka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 23643 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71536 [country_item] => pl [description] => Mydlarnie u Franciszka powstają w klimatycznych kamienicach w centrach miast. [path] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 394 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 21049 ) ) ) [og_image] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [article_date_formated] => 06.08.2012 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71536 [country_item] => pl [description] => Mydlarnie u Franciszka powstają w klimatycznych kamienicach w centrach miast. [path] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 394 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 21049 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71536 [country_item] => pl [description] => Mydlarnie u Franciszka powstają w klimatycznych kamienicach w centrach miast. [path] => 984/3e4/mydlarnia_u_franciszka2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 394 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 21049 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Mydlarnia za złotówkę

Mydlarnia u Franciszka znosi opłaty wstępne. Do końca tego roku za przystąpienie do sieci franczyzobiorca zapłaci symboliczną złotówkę.
Dotychczas przystąpienie do sieci Mydlarni u Franciszka, tworzonej przez firmę Lorient, kosztowało 2,7 tys. zł. Jednak sytuacja na rynku i chęć rozwoju sieci skłoniły jej właścicieli do obniżenia opłaty wstępnej do symbolicznej złotówki.
- Do końca sierpnia tego roku nasza sieć będzie liczyła 54 sklepy. Cały czas prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Nie próżnują również nasi dotychczasowi partnerzy, niektórzy prowadzą po 2, 3, a nawet 4 sklepy. Wszystko to pozwala nam przypuszczać, że do końca 2012 roku nasza sieć będzie liczyła nawet 70 sklepów – mówi Ewelina Kyzioł, właścicielka firmy Lorient.
W tym roku Mydlarnia u Franciszka miała również debiut międzynarodowy. Pierwszy sklep z naturalnymi specyfikami wspierającymi urodę zagościł w Niemczech. Firma zapowiada dalszy rozwój franczyzy za naszą zachodnią granicą.
Mydlarnie u Franciszka powstają w klimatycznych kamienicach w centrach miast, dlatego koszty remontu uzależnione są od stanu technicznego budynku. Opłata na fundusz marketingowy wynosi 200 zł miesięcznie. Całość inwestycji związanej z wyposażeniem sklepu powinna zamknąć się w kwocie 50 tys. zł. Lokal powinien mieć od 18 do 35 m2 powierzchni sprzedażowej, nie jest konieczne zaplecze. Znalezienie odpowiedniego miejsca leży w gestii franczyzobiorcy.
Właściciel sklepu oraz jego pracownicy przechodzą trzydniowe szkolenie, na którym m.in. poznają produkty, techniki sprzedaży i uczą się artystycznego pakowania produktów. Franczyzobiorca otrzymuje od firmy Lorient plany aranżacji sklepu, platformę B2B, materiały reklamowe oraz stroje firmowe. Może również liczyć na wsparcie podczas całego okresu trwania umowy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej