RTV i AGD w małym mieście

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo Neonet działa już 401 sklepów, w tym 153 franczyzowe. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Głogowie i Mysłowicach. Rozwój sieci firma jednak nie zawdzięcza franczyzie, bo jeszcze w 2007 roku Neonet liczył 220 punktów franczyzowych a plany zakładały wzrost tej liczby do 250. Firma koncentruje się na miastach do 200 tys. mieszkańców, w których często brakuje dużych sklepów ze sprzętem RTV/AGD. Zdaniem centrali mieszkańcy mniejszych miejscowości, którzy dawniej decydowali się na zakupy w centrach handlowych, oddalonych nawet o kilkadziesiąt kilometrów, zmieniają powoli swoje przyzwyczajenia.

- Dziś ten trend ulega odwróceniu. Największe sieci - banków, z branży spożywczej, odzieżowej i kosmetycznej - zapisują na swojej mapie coraz mniejsze miasta. Dzięki temu klienci mają na miejscu dostęp do szerokiej gamy produktów i usług. Sami stawiają sieciom handlowym coraz wyżej poprzeczkę, w zakresie jakości obsługi, dostępności towarów i atrakcyjnych cen. W branży jaką jest RTV/AGD oferta nie może odbiegać od tej w największych miastach - mówi Maciej Idzikowski, wiceprezes zarządu Neonet.

Firma odświeża wygląd swoich lokali - wprowadza nowy sposób ekspozycji towarów, których całkowita liczba wynosi 10 tys. pozycji asortymentowych. Neonet prowadzi sprzedaż także bezpośrednio z magazynów logistycznych przy wykorzystaniu specjalnych aplikacji na tablety, w które zostali wyposażeni sprzedawcy. Dodatkowo klienci mogą robić zakupy za pośrednictwem strony internetowej.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €