Drogeria dla aptekarzy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właścicielem drogerii A'propos jest Grupa Kapitałowa Interchem, która zarządza również sieciami drogerii Aster i Natura. Pierwsze umowy franczyzowe w ramach sieci A'propos zostały podpisane w grudniu 2011 roku, na koniec lipca sieć liczyła 121 punktów franczyzowych.

- Do końca roku chcemy mieć 180 placówek, zaś na rok 2013 i lata następne planujemy dalszy rozwój - deklaruje Paweł Drewnowski, dyrektor sieci franczyzowej A'propos. - Oczekujemy, że spory wpływ na liczbę drogerii będzie miał nasz nowy format – A'propos Med.&Beauty, który miał swój debiut w sierpniu. Do końca 2012 roku planujemy rozpocząć współpracę z pierwszymi pięcioma franczyzobiorcami, którzy będą testować tę formę współpracy. Nowy format jest adresowany do osób zakładających apteki, które chcą poszerzyć swoją ofertę o kosmetyki.

Oprócz formatu Med.&Beauty, A'propos oferuje franczyzobiorcom trzy modele współpracy: Drugstore, Beauty Shop i Home and Beauty. Pierwsze dwa modele współpracy zakładają całkowitą zmianę wyglądu sklepu i zaaranżowanie go zgodnie z wymogami sieci. Zasadniczą różnicą jest dobór dominującego asortymentu. W przypadku Beauty Shop kluczową rolę odgrywają kosmetyki kolorowe i zapachowe, podczas gdy Drugstore oferuje szeroki wachlarz chemii gospodarstwa domowego, higienicznej i kosmetycznej. Model Home and Beauty umożliwia wprowadzenie produktów drogeryjnych pod szyldem A'propos do sklepów samoobsługowych, bez konieczności zmiany całej powierzchni handlowej. Format ten wymaga jedynie wydzielenia powierzchni w sklepie.

Drogerie A'propos mają od 60 do 200 m2. Najczęściej do sieci przyłączają się właściciele już istniejących sklepów. W wypadku nowej inwestycji, na uruchomienie od podstaw drogerii o powierzchni ok. 150 m2 trzeba przeznaczyć ok. 250 tys. zł netto. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie techniczne obejmujące projekt sklepu, wsparcie handlowe, czyli atrakcyjne warunki zakupu.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €