4F podsumowuje igrzyska

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

To nie pierwsze igrzyska, podczas których producent odzieży sportowej towarzyszy polskim reprezentantom w roli sponsora. I – jak zapowiadają szefowie 4F – nie ostatnie.
- Już od blisko dekady wspieramy polskich sportowców i chcemy to robić nadal. Pomagając naszym reprezentantom budujemy jednocześnie wizerunek marki, jako brandu mocno zaangażowanego w promocję sportu i aktywności fizycznej – mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF, właściciela 4F.

Igrzyska olimpijskie to dla 4F również okres, w którym jej logotyp mogą dostrzec osoby rozważające uruchomienie własnego biznesu we franczyzie. Odzieżowa spółka prowadzi bowiem sprzedaż swoich produktów poprzez sieć blisko 100 własnych sklepów multi i monobrandowych i wciąż poszukuje partnerów.

- Sam okres trwania zmagań sportowych nie przekłada się co prawda bezpośrednio na wzrost liczby zapytań o franczyzę, gdyż jest to środek wakacji, ale spodziewamy się, że w kolejnych miesiącach będziemy obserwować większe zainteresowanie ze strony potencjalnych biorców licencji – mówi Klaja.

Marka 4F, choć promuje ideę czystej rywalizacji i fair play, padła ostatnią ofiarą czarnego PR wywołanego nierzetelnym artykułem w prasie. Jego autor zarzucił spółce, że ze względów wizerunkowych odmówiła sponsorowania strojów reprezentacji paraolimpijskiej. Tymczasem 4F w ogóle nie brała udział w stosownym przetargu organizowanym przez Polski Komitet Paraolimpijski, organ odrębny od Polskim Komitetem Olimpijskim.

- Na szczęście w naszej obronie stanęli sami zainteresowani, czyli paraolimpijczycy – przypomina Klaja.

Pytany o to, jak się czuje z myślą, że jego marka wspierała sportowe przedsięwzięcie, które zakończyło się fiaskiem (jedyne 10 medali Polaków w Londynie), odpowiada, że wierzy w lepszą przyszłość polskiego sportu.

- Gorsze wyniki dzisiaj są konsekwencją niedopatrzeń sprzed ponad dekady. Wierzę, że plan naprawy sportu zapowiedziany przez minister sportu Joannę Muchę przyniesie odpowiednie skutki – mówi Kraja.

I dziękuje sportowcom za wysiłek włożony w przygotowania i start na igrzyskach. Na konferencję prasową podsumowującą udział 4F w igrzyskach zaprosił zresztą Karolinę Naję i Małgorzatę Kowalczyk, brązowe medalistki w kajakarstwie.

- Jestem pewien, że gdyby wszyscy sportowcy z taką skromnością i pokorą odnosiły się do swoich wyników i pracy, to medali byłoby więcej – mówił, wręczając im list gratulacyjny.

Podziękowania na ręce 4F złożył tymczasem przełożony olimpijek, Józef Bejnarowicz, prezes polskiego związku kajakowego.

- Bez takich firm jak 4F nie byłoby nawet i takich wyników, jak obecnie. Mam nadzieję, że 4F nie będzie w przyszłości kojarzyła się tylko z tymi 10 medalami, ale ze spektakularnymi polskimi sukcesami w czasie przyszłych igrzysk – życzył Bejnarowicz.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €