Grupa zakupowa pomaga salonom
Salony fryzjerskie działające pod logo K&L Hair Design Group kuszą partnerów rabatami na sprzęt i kosmetyki.
K&L Hair Design Group jest grupą zakupową, do której należą cztery salony fryzjerskie w stolicy. Firma chce nawiązać współpracę z przedsiębiorcami zainteresowanymi profitami jakie niesie za sobą przynależność do grupy zakupowej. Dzięki temu będą mogli liczyć na niższe ceny kosmetyków, mebli oraz sprzętu. Do K&L Hair Design Group mogą przyłączyć się zarówno powstające salony, jak i te, które na rynku działają od dłuższego czasu.
- Współpraca z nami ma charakter elastyczny. Nie pobieramy opłat licencyjnych. Chcemy jednak powielać nasze standardy, czyli wysoką jakość obsługi klienta oraz używanie w zrzeszonych salonach tych samych kosmetyków. Salon powinien działać pod logo grupy, jednak nie ma konieczności rezygnowania z dotychczasowej nazwy, do której klienci zdążyli już się przyzwyczaić - mówi Bożena Kurek, przedstawicielka K&L Hair Design Group.
W branży fryzjerskiej zapanowała duża konkurencja. Salony znanych marek powstają przy głównych ulicach miast i w galeriach handlowych. Mniejsze punkty działają na osiedlach. Według Raportu o franczyzie w Polsce przygotowanym przez firmę doradczą PROFIT system w ubiegłym roku w 32 sieciach działało 850 placówek. Większa część rynku to wciąż salony niezrzeszone.
- Jestem zdania, że na dobry produkt zawsze znajdzie się miejsce. Tak samo jest w przypadku nowych salonów fryzjerskich. Znam miasto liczące 20 tys. mieszkańców pod Warszawą, w którym funkcjonuje około 50 punktów - dodaje Bożena Kurek.
Inwestycja w salon fryzjerski zależy od wizji jego właściciela. Trzeba założyć, że na punkt o powierzchni 50 m2 trzeba wydać co najmniej 100 tys. zł. Największym problemem większości salonów jest dobry i lojalny personel. Można zatrudnić początkujących fryzjerów, jednak nie mogą oni stanowić 100 proc. personelu. Potrzebne są również doświadczone osoby, od których inni mogliby się uczyć. Jeśli natomiast właściciel decyduje się na wysłanie młodych adeptów sztuki fryzjerskiej na drogie szkolenia, konieczne może okazać się podpisanie tzw. lojalki. Chodzi o to, aby pracownik, w którego zainwestujemy, nie chciał z nami rozwiązać umowy zaraz po zakończeniu drogiego kursu sfinansowanego z kieszeni pracodawcy.
- Niektórzy zastanawiają się, czy od razu otwierać salon z kilkoma stanowiskami, czy może zacząć od dwóch stanowisk, a potem stopniowo powiększać go o kolejne. Moim zdaniem, jeżeli właściciel adaptuje lokal na potrzeby salonu, to od razu powinien go wyposażyć w całości. Oczywiście nie musimy od początku mieć pełnej obsady fryzjerów, bo tych możemy zatrudnić, kiedy zacznie nas odwiedzać większa liczba klientów - wyjaśnia Bożena Kurek.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


