W tym kraju nie lubią fast foodów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Fast foody McDonald's odwiedza codziennie 58 milionów klientów. Te statystyki nie dotyczą jednak Boliwii, skąd światowy gigant postanowił się wycofać. Przez 14 lat firma organizowała kilka kampanii marketingowych, których celem było przyciągnięcie do restauracji klientów z tego latynoskiego kraju. Na próżno, restauracje nie zarobiły na siebie. Boliwia jest jednym z bardziej zamkniętych krajów. Wynika to przede wszystkim z jej położenia - bez dostępu do morza otoczona górami. Większość mieszkańców do dziś zachowuje przedkolonialne tradycje i języki używane przez tamtejsze plemiona indiańskie. Ta sama tradycja ma wpływ na kulinarne przyzwyczajenia, w które odwiedzanie restauracji szybkiej obsługi nie jest wpisane. McDonald's to nie jedyna firma, która żegna się z Boliwią. Antyamerykański władze Boliwii zakazały od grudnia tego roku sprzedaż produktów Coca Coli, która zdaniem rządzących jest synonimem kapitalizmu.

O ile amerykański gigant nie był w stanie zaistnieć na tamtejszym rynku, tak w Polsce nie ma z tym najmniejszych problemów. Zakończyły się właśnie się prace przy budowie dwóch nowych obiektów sieci. Lokale typu McDrive wzbogaciły ofertę Miejsc Obsługi Podróżnych Malankowo Wschód i Zachód przy autostradzie A1 w obu kierunkach.

- Nasze nowe restauracje z powodu lokalizacji służyć będą klientom zmotoryzowanym. Z pewnością docenią oni linię McDrive, oferującą możliwość dokonania transakcji bezpośrednio z samochodu – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska. Poza klasyczną ofertą McDonald’s w lokalu można skorzystać ze strefy kawiarnianej McCafé. Ta propozycja to gorące i mrożone kawy oraz szeroki wybór deserów. Z myślą o najmłodszych przygotowaliśmy tzw. strefę Gym&Fun, w skład której wchodzą trzy interaktywne miejsca zabaw: wyścig rowerowy, bieg z przeszkodami oraz boisko do koszykówki z małymi piłkami.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €