Pizza bardziej włoska
Przez najbliższe pół roku cztery restauracje Pizza Hut będą testować śródziemnomorskie menu
Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, przez najbliższe pół roku cztery warszawskie restauracje Pizza Hut będą testować śródziemnomorskie menu. Jeśli pomysł spodoba się klientom, sieć Pizza Hut całkowicie zmieni wizerunek.
Podstawowym daniem pozostanie oczywiście pizza – prócz niej w ofercie restauracji można zamówić także dania kojarzące się z Włochami i Hiszpanią. Zmienił się także wystrój wnętrz i stroje kelnerów, którzy noszą teraz długie fartuchy z naszywką w kolorach włoskiej flagi narodowej.
- Chcemy podwyższyć standard i przekonać klientów, że w Pizza Hut nie tylko można spędzić czas z rodziną, ale i umówić się na poważne spotkanie biznesowe – tłumaczy jeden z pracowników spółki Amrest. I dodaje, że w trakcie półrocznego okresu próbnego obsługa będzie zbierać opinie klientów. To one zdecydują, czy spółka Amrest (właściciel Pizza Hut) zdecyduje się zmienić wizerunek całej sieci.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 28 luty 2002, „Gazeta Stołeczna”Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej