Biuro poczeka, klient nie

Franczyzobiorca Kancelarii Finansowych Norton zanim otworzy własne biuro przechodzi szkolenie. W tym czasie może działać mobilnie.
Firma, pod logo której działa 5 biur, w tym 3 franczyzowe, zajmuje się obsługą finansową klientów. Norton posiada w swojej ofercie kredyty, produkty inwestycyjne, ubezpieczenia oraz usługi księgowe. Pracownicy zajmują się również doradztwem gospodarczym, prawnym i podatkowym. Partner może wybrać jeden z dwóch modeli biznesu - masterfranczyzę lub franczyzę.
- W pierwszym przypadku szukamy osób z dużym doświadczeniem w branży finansowej. Chętnie przejmujemy struktury sprzedaży innych firmy, które otrzymają u nas znacznie większą paletę produktów oraz wsparcie. Biuro powinno powstać maksymalnie dwa miesiące od daty podpisania umowy franczyzowej. Przez ten czas nasz partner, który wdraża się w nowe obowiązki może działać mobilnie i zajmować się rekrutacją personelu. W biurze masterfranczyzobiorcy powinno pracować co najmniej 6 doradców. Optymalną liczbą jest jednak 12 osób, co wynika z bogatej oferty produktowej - tłumaczy Piotr Bijański, dyrektor zarządzający Norton Kancelarie Finansowe.
.
W drugim modelu - franczyzowym, partner ma możliwość funkcjonowania bez biura, ale nie dłużej niż przez cztery miesiące. Wynika to z tego, że po takim czasie zdąży poznać zasady działania firmy i zacznie generować dochody.
- Chcemy promować naszych partnerów w różny sposób i do tego konieczne jest prowadzenie przez nich placówki. Umożliwia to nam przekazywanie klientów pozyskanych z kampanii reklamowych lub z innych źródeł bezpośrednio do najbliższej kancelarii. W tym modelu ważne jest również doświadczenie w finansach, ale zakładamy możliwość podjęcia współpracy z przedsiębiorcami, którzy mieli doświadczenie w biznesie lub sprzedaży. Takie osobą szybko zaczną osiągać dobre wyniki - dodaje Piotr Bijański.
Głównym klientem firmy nie jest tzw. klient z ulicy, dlatego biura otwierane są w miejscach, gdzie istnieje możliwość zaparkowania i przeprowadzenie dłuższej rozmowy, w trakcie której doradca Norton będzie mógł zbadać potrzeby inwestora.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej