Warszawa jak Rzym

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Restauracje Trattoria Rucola powstają od początku 2010 roku. Pierwsza z nich została otwarta na warszawskiej Saskiej Kępie, kolejna na Starówce. We wrześniu z kolei ruszył punkt w centrum miasta. Właściciel sieci zapowiada kolejne otwarcia, m.in. w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście, a partnerów ma pozyskiwać dzięki opracowanej ofercie franczyzowej. Klienci Trattorii Rucola mogą znaleźć w menu włoskie dania, w tym makarony, pizze, steki z polędwicy, mule, sałatki i desery. Ostatnio otwarta restauracja jest największa z działających dotychczas. W głównej sali znajduje się również antresola dla 50 osób oraz miejsce zabaw z drewnianymi domkami dla maluchów i starszych dzieci. Menedżer restauracji jest w trakcie pozyskiwania licencji umożliwiającej prowadzenie sprzedaży alkoholu.

- Podczas projektowania naszego kolejnego lokalu skupiliśmy się na zaplanowaniu przestronnego wnętrza, w którym możemy stworzyć komfortowe miejsce dla wszystkich, przede wszystkim dla rodziców i ich pociech, dla których specjalnie stworzyliśmy dużą przestrzeń. Wnętrze oraz zamknięty ogródek pozwalają nam także na organizację bankietów i imprez firmowych – mówi Karol Komorowski, współwłaściciel restauracji.

Wymagania wobec franczyzobiorców dotyczą przede wszystkim znalezienia odpowiedniego lokalu o powierzchni minimum 100 m2. Właściciel licencji chce się podzielić ze swoimi partnerami know-how, w skład którego wchodzi menu, kontakty do dostawców, technologów i wykonawców, pomoc w aranżacji lokalu oraz doborze pracowników. Franczyzodawca przygotuje również biznes plan dla nowo otwartej restauracji.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €