Klient dba o linię

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wiele wskazuje na to, że już niebawem rozwój sieci punktów z mrożonymi jogurtami może ruszyć na dobre. Rozpoczęte przed rokiem przygotowania do ekspansji nad Wisłą to już trzecia próba podboju polskiego rynku. Tym razem masterfranczyzobiorca marki, firma Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska, postawiła na systematyczne pozyskiwanie kolejnych partnerów. Na początku lipca lokal Yogen Früz pojawił się w Sopocie, a na przełomie września i października sieć powiększy się o placówkę franczyzową w Galerii Kociewskiej w Tczewie.

- Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z kandydatem ze stolicy na temat uruchomienia punktu w okolicach Warszawy. Jest szansa, że powstanie on przełomie listopada i grudnia – mówi Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz w Polsce.

Choć mrożone jogurty to potrawa wciąż dość nowa jak na przyzwyczajenia polskiego konsumenta, operator Yogen Früz wierzy, że nawyki można zmienić.
- Yogen Früz pozycjonuje się jako zdrowa przekąska. Naszą grupę docelową stanowią głównie kobiety (70 proc.) w wieku 18-45 lat, świadome swojego stanu zdrowia i dbające o zdrową dietę. Ze względu na rosnące zainteresowanie wartością odżywczą i składem produktów spożywczych wśród konsumentów, w każdym z punktów znajdują się informacje o kaloryczności i właściwościach zdrowotnych jogurtów Yogen Früz – podkreśla Anita Gagoś.

Być może Yogen Früz trafił w odpowiedni moment, bo na polski rynek wchodzi coraz więcej „egzotycznych” konceptów. Jak choćby sieci oferujące bubble tea, koktajle herbaciane z dodatkiem jogurtu, mleka i rozmaitych smaków owocowych. Z pewnością poszerzą one świadomość klientów w Polsce. Czy zaostrzy się rywalizacja między firmami? Przedstawiciele Yogen Früz wątpią.

- Buble Tea z pewnością jest ciekawym konceptem, ale raczej nie widzimy zagrożenia, mając na uwadze naszą grupę docelową – mówi Anita Gagoś.

W październiku koncept Yogen Früz zagości na Targach Franczyza 2012.
- Jest to nasze pierwsze uczestnictwo w targach organizowanych przez PROFIT system. Mamy nadzieję, że dopisze frekwencja gości odwiedzających targi i zainteresowanych systemami franczyzowymi. Oczywiście oczekujemy ciekawych kontaktów, które będą ostatecznie sfinalizowane podpisaniem umów franczyzowych – dodaje Gagoś.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €