Franczyzobiorca za monitorem
Coffee News przygotował dla swoich partnerów ułatwienie w postaci systemu informatycznego. Pomoże on w bieżących obowiązkach właścicieli wydawnictw.
Coffee News to wydawana w ponad 20 krajach publikacja dystrybuowana w kawiarniach, restauracjach, hotelach – wszędzie tam, gdzie ludzie zatrzymują się, żeby coś zjeść, lub tam, gdzie na coś czekają. Wprowadzany nowy system IT będzie zawierał zarówno oprogramowanie do księgowości, obsługi klientów, zarządzania lokalną stroną internetową, jak i do e-learningu.
– Dzięki temu, że zapewnimy lepszą obsługę naszym franczyzobiorcom oraz łatwiejszy dostęp do wiedzy i szkoleń, będziemy mogli szybciej rozwinąć sieć – mówi Olga Siekierska, menedżer sieci Coffee News.
Założeniem twórców Coffee News jest bawienie czytelnika, przy jednoczesnym wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców, którym reklama w wydawnictwie umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów w ich okolicy. W Polsce pod marką Coffee News działają 3 placówki własne i 9 franczyzowych.
– W najbliższym czasie planujemy otwarcie w Gdyni – zapowiada Olga Siekierska.
Franczyzobiorca sieci nie musi mieć biura, może pracować w domu. Powinien za to dysponować kwotą 12 tys. zł netto, którą przeznaczy na zakup licencji i koszty wydania publikacji. Dodatkowo, za 1 tys. zł musi zakupić stojaki do lokali, w których dystrybuowane są gazety. Opłata bieżąca wynosi 200 zł netto tygodniowo za pierwszą edycję i 50 zł netto za każdą kolejną. Przychody biorcy licencji pochodzą ze sprzedaży powierzchni reklamowej w prowadzonej lokalnie publikacji.
W zamian za przystąpienie do sieci partner otrzymuje m.in.: podręcznik operacyjny, szkolenia indywidualne, projekty materiałów marketingowych i dokumentów firmowych, dostęp do wewnętrznych materiałów informacyjnych sieci i polską stronę WWW dla franczyzobiorców.
(awh)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


