Kurs dla seniora, biznes dla lektora

Lingua Nova chce otworzyć w każdym województwie szkołę językową uczącą zarówno dorosłych, jak i dzieci.
Szkoła językowa i biuro tłumaczeń Lingua Nova od ponad 20 lat uczy swoich klientów w każdym wieku. System nauczania starszych uczniów oparty jest na innowacyjnej i autorskiej metodzie Lingua Optima. Przez najbliższy rok firma będzie starała się zwiększyć efektywność nauczania tą metodą oraz poprawić jej konkurencyjność. Dzieci z kolei przyswajają wiedzę według opracowanych autorskich systemów Lingua Kids i Lingua Junior.
- Każda z grup wiekowych ma swoją specyfikę – mówi Bartosz Szyke, prezes zarządu Lingua Nova. - Dorosłych uczymy według metody Lingua Optima pomagając słuchaczom osiągnąć wyznaczone w nauce języka cele. Nauka dzieci wymaga zupełnie innego podejścia. Młodsi uczniowie szybciej się męczą, ale potrzebują więcej energii i ruchu na zajęciach, dlatego też lekcje są krótsze. Każda lekcja dla dzieci musi obowiązkowo zawierać elementy zabawy takie jak: piosenka, wierszyk, gra czy inscenizacja. Wychodząc naprzeciw trudnemu zadaniu, jakim niewątpliwie jest nauka młodzieży opracowaliśmy system nauczania dzieci Lingua Junior i Lingua Kids.
Każdy kto chciałby otworzyć własną szkołę językową, może to zrobić pod szyldem Lingua Nova. Firma poszukuje partnerów w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. Przedsiębiorca powinien dysponować lokalem, w którym zorganizuje szkołę oraz kapitałem w wysokości minimium 50 tys. zł. Większa część tej kwoty zostaje przeznaczona na cele marketingowe, by wypromować nową placówkę. Sieć rekomenduje lokale o powierzchni co najmniej 100 m2 składające się co najmniej z jednego pomieszczenia biurowego oraz czterech sal lekcyjnych.
- Do września przyszłego roku chcemy otworzyć trzy nowe punkty franczyzowe. Docelowo będziemy dążyć do uruchamiania placówki w każdym województwie. Planujemy także uruchomić jeszcze jedną szkołę poza terytorium Polski – dodaje Bartosz Szyke. - W tej chwili posiadamy już placówkę w Kijowie na Ukrainie.
Idealnym kandydatem na partnera jest osoba która prowadziła lub prowadzi swoją firmę. Dodatkowym atutem są ukończone studia filologiczne. Rozpoczynając współpracę z siecią przedsiębiorca otrzymuje know-how w postaci podręczników operacyjnych oraz metod nauczania Lingua Optima, Lingua Junior i Lingua Kids, podstronę na portalu www.linguanova.com.pl, wsparcie marketingowe oraz tygodniowe szkolenie w siedzibie firmy.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej