Perfumy, lakiery do paznokci i inne kolorowe kosmetyki marki Flormar można kupić na 15 stoiskach w całej Polsce. Do końca września sieć powiększy się o trzy punkty, a do końca roku o kolejne 2. Aby otworzyć własne stoisko z kosmetykami wystarczy 25 tys. zł, bowiem za taką kwotę można wynająć od firmy gotowy i w pełni zatowarowany punkt w centrum handlowym.
- Postanowiliśmy pomóc naszym franczyzobiorcom na początku ich biznesowej drogi, dlatego kupiliśmy stoiska firmowe, które mogą od nas wynająć. Dzięki temu sieć powiększyła się o kolejne punkty, a franczyzobiorcy mogą na początku zainwestować mniej – mówi Rafał Trzebiatowski, właściciel sieci. - Aby jeszcze bardziej ułatwić komunikację pomiędzy naszymi stoiskami wdrożyliśmy nowy system informatyczny.
Standardowo koszt stoiska, uwzględniający cenę mebli ekspozycyjnych wynosi od 20 tys. zł do 40 tys. zł. Ostatecznia wysokość inwestycji zależy od tego, czy meble są nowe, czy też używane.
Stoiska Flormar znajdują się w miastach liczących powyżej 120 tys. mieszkańców, gdzie bezrobocie sięga mniej niż 10 proc. Punkty otwierane są wyłącznie w galeriach handlowych, których przepustowość jest na poziomie 450 tys. osób miesięcznie. Franczyzobiorca przechodzi szkolenia sprzedażowe i produktowe, może również liczyć na pomoc w pisaniu biznesplanu, negocjacjach z galerią handlową, montażu stoiska oraz rekrutacji pracowników.
W Polsce marka Flormar pojawiła się w listopadzie 2009 roku, ale na świecie firma istnieje od lat 70. XX wieku. W 2008 firma rozpoczęła sprzedaż z własnych stoisk, dziś w 30 krajach świata działa 320 takich punktów.
(mak)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.
Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /artykul/7215/stoisko-prezencie/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74550 [country_item] => pl [description] => W Polsce Flormar pojawiła się w listopadzie 2009 roku, ale na świecie firma istnieje od blisko 40 lat. Do końca roku pod logo marki będzie działało 20 stoisk. [path] => aae/49b/flormar_stoisko.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 399 [itemserver_id] => 23923 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74551 [country_item] => pl [description] => W Polsce Flormar pojawiła się w listopadzie 2009 roku, ale na świecie firma istnieje od blisko 40 lat. Do końca roku pod logo marki będzie działało 20 stoisk. [path] => 409/c76/flormar_kosmetyki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 23924 ) ) ) [og_image] => aae/49b/flormar_stoisko.jpg [article_date_formated] => 16.09.2012 [article_day] => Niedziela [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74550 [country_item] => pl [description] => W Polsce Flormar pojawiła się w listopadzie 2009 roku, ale na świecie firma istnieje od blisko 40 lat. Do końca roku pod logo marki będzie działało 20 stoisk. [path] => aae/49b/flormar_stoisko.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 399 [itemserver_id] => 23923 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74550 [country_item] => pl [description] => W Polsce Flormar pojawiła się w listopadzie 2009 roku, ale na świecie firma istnieje od blisko 40 lat. Do końca roku pod logo marki będzie działało 20 stoisk. [path] => aae/49b/flormar_stoisko.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 399 [itemserver_id] => 23923 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Stoisko w prezencie

Flormar kupił dla franczyzobiorców stoiska, z których sprzedawane są firmowe kosmetyki. Dzięki temu każdy z nich zaoszczędził 20-40 tys. zł.
Perfumy, lakiery do paznokci i inne kolorowe kosmetyki marki Flormar można kupić na 15 stoiskach w całej Polsce. Do końca września sieć powiększy się o trzy punkty, a do końca roku o kolejne 2. Aby otworzyć własne stoisko z kosmetykami wystarczy 25 tys. zł, bowiem za taką kwotę można wynająć od firmy gotowy i w pełni zatowarowany punkt w centrum handlowym.
- Postanowiliśmy pomóc naszym franczyzobiorcom na początku ich biznesowej drogi, dlatego kupiliśmy stoiska firmowe, które mogą od nas wynająć. Dzięki temu sieć powiększyła się o kolejne punkty, a franczyzobiorcy mogą na początku zainwestować mniej – mówi Rafał Trzebiatowski, właściciel sieci. - Aby jeszcze bardziej ułatwić komunikację pomiędzy naszymi stoiskami wdrożyliśmy nowy system informatyczny.
Standardowo koszt stoiska, uwzględniający cenę mebli ekspozycyjnych wynosi od 20 tys. zł do 40 tys. zł. Ostatecznia wysokość inwestycji zależy od tego, czy meble są nowe, czy też używane.
Stoiska Flormar znajdują się w miastach liczących powyżej 120 tys. mieszkańców, gdzie bezrobocie sięga mniej niż 10 proc. Punkty otwierane są wyłącznie w galeriach handlowych, których przepustowość jest na poziomie 450 tys. osób miesięcznie. Franczyzobiorca przechodzi szkolenia sprzedażowe i produktowe, może również liczyć na pomoc w pisaniu biznesplanu, negocjacjach z galerią handlową, montażu stoiska oraz rekrutacji pracowników.
W Polsce marka Flormar pojawiła się w listopadzie 2009 roku, ale na świecie firma istnieje od lat 70. XX wieku. W 2008 firma rozpoczęła sprzedaż z własnych stoisk, dziś w 30 krajach świata działa 320 takich punktów.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej