Stoisko w prezencie
Flormar kupił dla franczyzobiorców stoiska, z których sprzedawane są firmowe kosmetyki. Dzięki temu każdy z nich zaoszczędził 20-40 tys. zł.
Perfumy, lakiery do paznokci i inne kolorowe kosmetyki marki Flormar można kupić na 15 stoiskach w całej Polsce. Do końca września sieć powiększy się o trzy punkty, a do końca roku o kolejne 2. Aby otworzyć własne stoisko z kosmetykami wystarczy 25 tys. zł, bowiem za taką kwotę można wynająć od firmy gotowy i w pełni zatowarowany punkt w centrum handlowym.
- Postanowiliśmy pomóc naszym franczyzobiorcom na początku ich biznesowej drogi, dlatego kupiliśmy stoiska firmowe, które mogą od nas wynająć. Dzięki temu sieć powiększyła się o kolejne punkty, a franczyzobiorcy mogą na początku zainwestować mniej – mówi Rafał Trzebiatowski, właściciel sieci. - Aby jeszcze bardziej ułatwić komunikację pomiędzy naszymi stoiskami wdrożyliśmy nowy system informatyczny.
Standardowo koszt stoiska, uwzględniający cenę mebli ekspozycyjnych wynosi od 20 tys. zł do 40 tys. zł. Ostatecznia wysokość inwestycji zależy od tego, czy meble są nowe, czy też używane.
Stoiska Flormar znajdują się w miastach liczących powyżej 120 tys. mieszkańców, gdzie bezrobocie sięga mniej niż 10 proc. Punkty otwierane są wyłącznie w galeriach handlowych, których przepustowość jest na poziomie 450 tys. osób miesięcznie. Franczyzobiorca przechodzi szkolenia sprzedażowe i produktowe, może również liczyć na pomoc w pisaniu biznesplanu, negocjacjach z galerią handlową, montażu stoiska oraz rekrutacji pracowników.
W Polsce marka Flormar pojawiła się w listopadzie 2009 roku, ale na świecie firma istnieje od lat 70. XX wieku. W 2008 firma rozpoczęła sprzedaż z własnych stoisk, dziś w 30 krajach świata działa 320 takich punktów.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


