Portale grupowe zmieniają rynek
Yasumi opłaca się otwierać gabinety Wellness & Spa w małych miastach. Wszystko przez promocje oferowane przez portale zakupów grupowych.
W ramach współpracy z firmą Yasumi franczyzobiorcy mogą poprowadzić biznes w jednym z trzech oferowanych konceptów: Yasumi epil, Yasumi Slim, Yasumi - Instytuty Zdrowia i Urody. Łącznie działa ponad sto punktów oferujących różne usługi poprawiające urodę, w tym fotoepilację, masaże, usuwanie tkanki tłuszczowej.
- O wyborze konceptu decydują głównie zasoby finansowe naszych partnerów, ale też ich polityka i pomysł na biznes - twierdzi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju gabinetów kosmetycznych Yasumi. Największy postęp w liczbie nowo otwartych gabinetów pod marką Yasumi notował projekt Yasumi epil. Dużym zainteresowaniem cieszy się również koncept Yasumi slim, który rozszerzył swoje usługi o kosmetykę estetyczną. Innym czynnikiem, który wpływa na wybór franczyzobiorców są ograniczenia przestrzenne i aglomeracyjne. Jeśli w niektórych miastach gwarantowaliśmy już wyłączność na dany teren, wówczas inwestorowi, któremu bardzo zależy na współpracy z nami możemy zaoferować inny format gabinetu. Obok początkowej kwoty inwestycji na decyzję przedsiębiorcy wpływ mają także bieżące koszty utrzymania biznesu: czynsze, wynagrodzenia pracowników, opłaty stałe, media, które zwłaszcza w większych miastach potrafią być bardzo wysokie.
W związku z nasyceniem usług dla zdrowia i urody w dużych miastach sieci coraz częściej wchodzą do mniejszych miejscowości. Mimo, że rynek małych miast jest mniejszy, nie ma w nim tak dużej liczby salonów jak w miastach wojewódzkich.
- Dochodzą do tego zjawiska sprzedaży pakietów zabiegów poprzez portale grupowe, co zachwiało rentownością wielu usług. W mniejszych miastach to zjawisko nie występuje, dlatego biznes plan może być dostosowany do realnych i zarazem opłacalnych cen zabiegów - dodaje Kołecki.
Yasumi śledzi aktualne trendy w branży Wellness & Spa biorąc udział w targach poświęconych poprawianiu urody. Franczyzodawca weźmie również udział w 10 edycji Targów Franczyzy, na których oprócz stoiska przygotował także prezentację oferty swojego biznesu na odbywające się równolegle Forum Szkoleniowe. Franczyzobiorcy firmy mogą liczyć na upusty w kupowanych kosmetykach oraz pełne wsparcie przy zakładaniu i prowadzeniu gabinetów, w tym zapewnia umeblowanie, nowoczesne urządzenia, szkolenia oraz działania PR.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


