W kryzysie włosy też rosną

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Affinage Salon Professional zajmuje się dystrybucją profesjonalnych kosmetyków do salonów oraz szkół fryzjerskich. Wszystkie produkty pochodzą z Anglii i nie są dostępne w sprzedaży detalicznej ani internetowej. Można je dostać jedynie od przedstawicieli handlowych sieci. W przyszłym roku firma, za pomocą oddziałów franczyzowych, chce dotrzeć do klientów ze średniej i wyższej półki cenowej na terenie całego kraju.

- Poszukujemy obecnie franczyzobiorcy, który poprowadzi oddział mazowiecki. Dodam, że jest to najatrakcyjniejszy obszar rynku fryzjerskiego w Polsce – mówi Dominika Bączkiewicz, właściciel marki Affinage w Polsce. - Najbliższe otwarcia placówek franczyzowych będą miały miejsce w Trójmieście i w Kielcach, zaś na początku przyszłego roku na Śląsku.

Dystrybucja Affinage opiera się na bezpośrednim dostarczaniu kosmetyków do salonów fryzjerskich przy pomocy przedstawicieli handlowych. Sam franczyzobiorca nie musi mieszkać w miejscu, gdzie będzie prowadził dystrybucję, może nim zarządzać na odległość. Nie potrzebny jest również lokal, a jedynie małe biuro, które może znajdować się we własnym domu. Najważniejszym elementem tego typu działalności jest odpowiedni stan magazynowy i zachowanie płynności towarowej. Średni koszt wejścia w biznes w roli przedstawiciela handlowego to około 30 tys. zł.

- Rynek profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich uważamy za zielona wyspę. Nie odczuwamy kryzysu, a wręcz przeciwnie stały wzrost sprzedaży. Włosy zawsze rosną, bez względu na stan ekonomiczny kraju, a piękne kobiety zawsze będą chciały wyglądać pięknie – puentuje Dominika Bączkiewicz.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €