Targi Franczyza 2012 zgromadzą najlepszych

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Już 10. raz Warszawa stanie się środkowoeuropejską stolicą franczyzy. W dniach 18-20 października w Pałacu Kultury i Nauki do swojego biznesu będzie przekonywało blisko 100 wystawców. To więcej niż w 2011 roku, dlatego tym razem franczyzodawcy będą mieli od dyspozycji cały parter najbardziej rozpoznawalnego budynku w Polsce. Organizatorzy spodziewają się 7000 gości: przedsiębiorców, etatowców, którzy chcieliby przejść na swoje oraz absolwentów studiów, którzy zdobytą wiedzę będą chcieli wykorzystać w pracy na własny rachunek.

Od udziału w targach franczyzy warto rozpocząć poszukiwania licencji na sprawdzony biznes.

– O targach przeczytałam w internecie. Po zapoznaniu się z listą wystawców przeanalizowałam ich ofertą współpracy w katalogu franczyz. Bez konieczności podróżowania do centrali kilku banków z większością mogłam spotkać się w jednym miejscu, dzięki czemu zaoszczędziłam dużo czasu – wspomina Justyna Baranowska, która wspólnie z mężem Przemysławem prowadzi Alior Bank w Debrznie w województwie pomorskim.

Wystawcy obecni na targach reprezentują niemal wszystkie branże, dlatego z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Zainteresowani licencjami gastronomicznymi będą mogli odwiedzić stoiska Telepizzy, Piwiarni Warki, Biesiadowa, McDonald's, Mac Jack, Sphinx. Nie zabraknie konceptów kosmetycznych: Baylla, Beautifulskin, Paris Smile, Yasumi. Właściciele Carrefoura, Simply Market, Intermarche i MSC ALkohole spróbują przekonać przedsiębiorców, że to ich biznes jest najlepszy. Ciekawie zapowiada się także rywalizacja o partnerów między bankami: BZ WBK, Alior Bankiem i Bankiem BPH.

 

Lekcje biznesu

Równolegle do trwających targów w sali konferencyjnej PKiN odbędzie się Forum Szkoleniowe obfitujące w wykłady ekspertów z różnych dziedzin związanych z zakładaniem i prowadzeniem własnej działalności. O pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania firmy opowie przedstawiciel Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W czasach kiedy uzyskanie kredytu przez przedsiębiorców graniczy z cudem jedyną szansą na rozwój biznesu mogą okazać się unijne dotacje. Funduszami unijnymi zarządza właśnie PARP.
Wojciech Białek, główny analityk CDM PEKAO zdradzi, czy w 2013 roku warto inwestować w akcje, czy we własną firmę. Z kolei Robert-Jan van den Berg z Holandii, członek zarządu Europejskiej Federacji Franchisingu, opowie o korzyściach jakie niesie ze sobą współpraca pod logo znanej marki. Eksperci firmy konsultingowej PROFIT system pomogą przyszłym przedsiębiorcom stworzyć biznesplan i wybrać biznes, który będzie zarazem ich pasją i źródłem dochodu.

 

W ubiegłym roku gościem specjalnym targów był Piotr Kuczyński, ekonomista Xelion Doradcy Finansowi.

Dziesiąte jubileuszowe Targi Franczyzy pozyskały w tym roku wielu partnerów, co z pewnością pomoże w promocji franchisingu jako bezpiecznej formy prowadzeniu biznesu. Patronem targów zostali: Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Organizacja Franczyzodawców i Marszałek Województwa Mazowieckiego. Z kolei patronatem medialnym Targi objęły redakcje Pulsu Biznesu, miesięcznika Własny Biznes Franchising, portalu Franchising.pl, Super Expressu, Wiadomości Handlowych i Rynku Mody.

Aktualna lista wystawców, do której ciągle dopisują się nowe firmy oraz plan Forum Szkoleniowego znajduje się na stronie Targów Franczyza 2012.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €