Carrefour co drugi dzień

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Francuska sieć prowadzi w Polsce ponad 250 sklepów franczyzowych działających w dwóch formatach: mini market i convenience. Plany na ten rok zakładają powiększenie sieci sklepów franczyzowych o 200 nowych placówek. Takie tempo rozwoju sieci ma być utrzymane przez kilka najbliższych lat.
- Nasz koncept franczyzowy sprawdził się w wielu krajach, jest dopasowany do potrzeb klienta i uczy polskich przedsiębiorców lepszych sposobów zarządzania własnym biznesem. Dzięki temu gwarantuje naszym partnerom wymierne korzyści - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

Sklepy Carrefour Express mają zielone logo, zaś sklepy własne niebieskie. Powierzchnia supermarketów franczyzowych wynosi 100-500 m2. Drugi format, Carrefour Express convenience, to mniejsze placówki mające do 100 m2 powierzchni i oznaczane są pomarańczowym logo. Francuzi nie pobierają żadnych opłat za przystąpienie do sieci. Koszty uruchomienia sklepu zależą od stanu sklepu oraz powierzchni. Partnerzy mogą samodzielnie wybierać dostawcę towarów regionalnych oraz decydować o cenach sprzedaży. Franczyzobiorca musi kupować od Carrefour wyłącznie marki własne, nie ma jednak minimum zakupowego. Franczyzobiorca przechodzi szkolenie z zarządzania sklepem. Otrzymuje od centrali m.in. meble oraz dekoracje i ubrania dla personelu.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €