Carrefour co drugi dzień
Przez kilka najbliższych lat sieć supermarketów chce otwierać po 200 nowych sklepów rocznie.
Francuska sieć prowadzi w Polsce ponad 250 sklepów franczyzowych działających w dwóch formatach: mini market i convenience. Plany na ten rok zakładają powiększenie sieci sklepów franczyzowych o 200 nowych placówek. Takie tempo rozwoju sieci ma być utrzymane przez kilka najbliższych lat.
- Nasz koncept franczyzowy sprawdził się w wielu krajach, jest dopasowany do potrzeb klienta i uczy polskich przedsiębiorców lepszych sposobów zarządzania własnym biznesem. Dzięki temu gwarantuje naszym partnerom wymierne korzyści - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.
Sklepy Carrefour Express mają zielone logo, zaś sklepy własne niebieskie. Powierzchnia supermarketów franczyzowych wynosi 100-500 m2. Drugi format, Carrefour Express convenience, to mniejsze placówki mające do 100 m2 powierzchni i oznaczane są pomarańczowym logo. Francuzi nie pobierają żadnych opłat za przystąpienie do sieci. Koszty uruchomienia sklepu zależą od stanu sklepu oraz powierzchni. Partnerzy mogą samodzielnie wybierać dostawcę towarów regionalnych oraz decydować o cenach sprzedaży. Franczyzobiorca musi kupować od Carrefour wyłącznie marki własne, nie ma jednak minimum zakupowego. Franczyzobiorca przechodzi szkolenie z zarządzania sklepem. Otrzymuje od centrali m.in. meble oraz dekoracje i ubrania dla personelu.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


