Nowa strategia, nowy image

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Locci z Poznania zajmuje się sprzedażą obuwia od 1991 roku. Do tej pory posiadała 5 sklepów pod kilkoma nazwami na terenie Wielkopolski. Plan intensywnego rozwoju w galeriach i centrach handlowych zakłada otwarcie przez najbliższe 5 lat kilkudziesięciu salonów. Strategi ta wymagała jednak od właściciela marki opracowania nowej identyfikacji wizualnej, dzięki której sieć będzie atrakcyjniejsza dla klientów i potencjalnych franczyzobiorców.
- Przy tworzeniu nowego wizerunku sklepów dla Locci skupiliśmy się na podkreśleniu elegancji obuwia oraz komfortu wyboru, który sieć oferuje swoim klientom. Dlatego w nowej koncepcji wizualizacji zdecydowaliśmy się na jasne, przestrzenne wnętrze w stonowanej kolorystyce i drewniane wykończenia, które podkreślają naturalność i wysoką jakość wyrobów ze skóry – mówi Henryka Koblańska, dyrektor strategiczny Grupy Hands, firmy odpowiedzialnej za opracowanie nowego wizerunku sieci sklepów obuwniczych Locci.

Model franczyzowy sklepu obuwniczego jest opracowywany, pierwsza licencja zostanie sprzedana najwcześniej za 2 lata. W tym czasie określone zostaną wymagania finansowe wobec partnerów. Już teraz wiadomo, że do poprowadzenia punktu Locci potrzebny jest lokal o powierzchni 80-120 m2. Przyszły franczyzodawca zapewni partnerom wsparcie marketingowe (wspólne akcje promocyjne), szkolenie dla personelu oraz dobraną kolekcję butów i galanterii skórzanej.

- Nowe kolekcje wprowadzane są 2 razy do roku - kolekcja wiosna/lato już w lutym, zaś jesień/zima - od lipca. Oprócz tego często w trakcie sezonu wprowadzane są dodatkowe atrakcyjne modele, które wcześniej nie były przewidziane. Planujemy stworzenie kilku sklepów, w których będziemy testować sprzedaż części modeli, aby zweryfikować, czy warto wprowadzić je do sprzedaży w całej sieci - zapowiada Lilianna Cygan, właściciel sieci Locci.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €