DDD tnie koszty licencji

Niższa opłata wstępna, pół roku bez opłat franczyzowych oraz niższe koszty zatowarowania. Dobre Dla Domu ogłosiło nowe warunki współpracy.
DDD Dobre Dla Domu jest specjalistyczną siecią oferującą podłogi, panele, drzwi oraz akcesoria do tych artykułów. Obecnie sieć liczy 54 sklepy, z czego 47 to placówki franczyzowe. W jesiennej ofercie centrala firmy zachęca partnerów niższymi kosztami przystąpienia i uruchomienia sklepu. Do końca 2012 roku każdy nowy franczyzobiorca zamiast dotychczasowych 10 tys. zł, zapłaci tylko tysiąc za przystąpienie do sieci. Dodatkowo nowy partner przez sześć pierwszych miesięcy współpracy będzie zwolniony z opłat franczyzowych (opłaty od obrotu i marketingowej).
W jesiennej ofercie DDD pojawia się również informacja o większej elastyczności w polityce ustanawiania zabezpieczeń. Centrala sieci kusi też przyszłych franczyzobiorców możliwością obniżenia inwestycji w zatowarowanie sklepu – przyszli partnerzy DDD będą mogli bardziej rozbudować ekspozycję w sklepie kosztem stanów magazynowych, które generowały znaczne koszty.
- Rynek ewoluuje, a my bacznie go obserwujemy i reagujemy na zmiany, dlatego w magazynach sklepów pozostają najczęściej sprzedające się modele podłóg i drzwi, a wszystkie pozostałe sprowadzamy na zamówienie. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów zatowarowania – wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu.
Firma zapewnia też szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców. Partnerzy otrzymują stałe wsparcie w zakresie zarządzania marżą, sprzedażą i zapasami, oraz kontroli majątku sklepu czy podejmowaniu właściwych decyzji zakupowych. DDD zapewnia także specjalistyczne szkolenia sprzedażowe, dzięki którym franczyzobiorcy oraz ich pracownicy mogą skuteczniej pozyskiwać klientów poza sklepem. W sklepach sieci pojawiają się strefy architektów - klienci mogą w nich skorzystać z fachowej porady projektantów wnętrz, zaś dla franczyzobiorców jest to sposób dotarcia do nowej grupy nabywców. Firma uruchomiła również centrum kompetencyjne, w którym franczyzobiorcy dzielą się wiedzą, pomysłami i dobrymi praktykami – najlepsze pomysły implementowane są w całej sieci.
(emka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej