Warzywniak we franczyzie

Właściciel pasaży handlowych Czerwona Torebka uruchamia nowy koncept pod nazwą Warzywnik. Pierwszy sklep ruszy w listopadzie.
Czerwona Torebka rozpoczęła działalność w 2009 roku. Dwa lata później spółka zarządzała już 12 pasażami handlowymi, w realizacji znajduje się kolejne 70. W ciągu dekady ma powstać łącznie 2000 obiektów, głównie w małych i średnich miejscowościach. Docelowo ma ich być 4500 w całej Polsce. Firma rozwija swoją sieć w lokalizacjach o wysokim potencjale handlowym. W jednokondygnacyjnych pasażach znajdują się punkty handlowe i usługowe, które zaspokajają potrzeby mieszkańców, takie jak sklep spożywczy, mięsny, rybny, drogeria, bank, piekarnia z cukiernią, salon meblowy, sklep zoologiczny, sklep odzieżowy i obuwniczy. Uzupełnieniem tej oferty jest Warzywnik, sklep ze świeżymi owocami i warzywami.
- Dostrzegliśmy lukę na rynku oraz rosnące zapotrzebowanie na zdrową i świeżą żywność. W związku z tym postanowiliśmy stworzyć własny projekt – informuje Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Decyzję o stworzeniu Warzywników poprzedziliśmy badaniami rynku, na podstawie których określiliśmy profil naszego projektu. Jego podstawową wartość, czyli świeże owoce i warzywa, chcemy oprzeć na współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy najlepiej znają oczekiwania klientów. Potencjalnym partnerom oferujemy nowy lokal z kompletnym wyposażeniem w doskonałych miejscach handlowych.Wierzymy, że nowatorska koncepcja sklepów owocowo-warzywnych stanie się wkrótce nieodłącznym wyróżnikiem naszych pasaży handlowych.
Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu w ramach sieci handlowej Czerwona Torebka. Sklepy będą funkcjonowały na zasadzie franczyzy. Współpraca odbywa się na prostych i przejrzystych zasadach. Spółka nie zakłada opłat franczyzowych i marketingowych. Czerwona Torebka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami na pierwsze, pilotażowe Warzywniki, których otwarcie jest planowane na początek listopada.
Asortyment dostępny w Warzywnikach będzie obfitował w świeże owoce i warzywa, ale także wszelkie ich przetwory tj. mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...