Zapaleni biznesmeni

Firma Cigger wprowadza do swojej oferty kolejne produkty, które będą sprzedawane m.in. w hotelach.
Kariera elektronicznych papierosów rozpoczęła się pod koniec 2010 roku, kiedy w życie weszła ustawa zakazująca palenia w miejscach publicznych, w tym wszelkiego rodzaju lokalach. Wówczas po e-papierosy zaczęli sięgać palacze, którzy nie chcieli rezygnować ze swojego nałogu w klubach czy restauracjach. Ważną grupą klientów stały się również osoby, które nie chcą zrywać z nałogiem, ale szukają zdrowszej alternatywy dla tradycyjnego papierosa. Nowy rynek postanowiła zagospodarować firma Cigger zajmująca się dystrybucją elektronicznych papierosów i akcesoriów niezbędnych do ich użytkowania.
- Kiedy niecały rok temu rozpoczynaliśmy działalność pod marką Cigger postawiliśmy sobie dwa cele. Po pierwsze chcieliśmy stworzyć markę, która będzie kojarzona z wysoką jakością i zaufaniem. Do naszych produktów przekonuje Olaf Lubaszenko, który od początku jest twarzą marki. Naszym drugim celem było zapewnienie szerokiej oferty produktów oraz akcesoriów, co staramy się sukcesywnie wprowadzać w życie poszerzające naszą ofertę m.in. o jednorazowe elektroniczne papierosy – mówi Mariusz Rajzner, wicedyrektor spółki New Smoke, która zajmuje się rozwojem sieci Cigger.
Obecnie Cigger wchodzi na rynek z nowym produktem, którym są jednorazowe e-papierosy. Właściciele sieci chcą je wprowadzić głównie do hoteli oraz innych miejsc, w których palenie dotychczas było zabronione. Cigger ma siedem autoryzowanych punktów, które działają m.in. w Białymstoku, Olsztynie i Toruniu. Elektroniczne papierosy kupić można również w ponad 40 punktach na terenie całego kraju. Firma sprzedaje swoje produkty na wyspach handlowych, które mieszczą się w centrach handlowych oraz w samodzielnych lokalach. Cigger nie pobiera od swoich franczyzobiorców opłat za przystąpienie do sieci, a kwota inwestycji zamyka się w 9 tys. zł. Przyszli franczyzobiorcy najczęściej sami zgłaszają się do firmy z propozycją lokalizacji lub gotowym lokalem.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...