Monopol na licencji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma MSC Alkohole powstała w 2000 roku i początkowo zajmowała się wyłącznie sprowadzaniem wyrobów alkoholowych. Pięć lat później powstały pierwsze specjalistyczne sklepy MSC Alkohole z całego świata. Dziś funkcjonują cztery sklepy własne, a jeszcze w tym roku dołączą do nich kolejne placówki w Warszawie. W latach 2012-14 sieć MSC Alkohole ma się powiększyć o 10-15 nowych punktów.

- Chcemy rozwijać naszą sieć dwutorowo. Z jednej strony stawiamy na rozwój konceptu franczyzowego, którego premiera miała miejsce na Targach Franczyza 2012. Z drugiej strony pracujemy nad rozwojem sieci własnej i negocjujemy warunki najmu kolejnych lokali. Zamierzamy je uruchomić jeszcze w tym roku – mówi Maciej Rytka, generalny menadżer MSC Alkohole. - Rozpoczynamy właśnie rekrutację pierwszych franczyzobiorców. Na początek chcielibyśmy skupić się na rozwoju sieci w województwie mazowieckim, jednak docelowo będziemy otwierać sklepy w całym kraju.

Koszty uruchomienia franczyzowego sklepu z alkoholami pod logo MSC Alkohole to ok. 75 tys. zł. Osoby, które prowadzą już podobną działalność muszą jedynie przystosować lokal do wymogów sieci, co oczywiście wymaga o wiele mniejszych nakładów finansowych. Koszt przystąpienia do sieci to 5 tys. zł, firma nie pobiera opłat bieżących.

Sklepy MSC Alkohole mają od 30 do 70 m2 i właśnie lokalu takiej wielkości powinien poszukać przyszły franczyzobiorca. Firma zapewnia swoim partnerom pomoc w uruchomieniu i prowadzeniu sklepu. Właściciele mogą liczyć na kredyt kupiecki, wsparcie marketingowe oraz system informatyczny do obsługi sklepu.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €