Miłość w wielkim mieście

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć biur matrymonialnych Świat Singla, to doskonały przykład tego, że franczyza może pomóc w rozwoju każdego biznesu. Z pomocą konsultantów Świata Singla miłości mogą szukać mieszkańcy dziewięciu miast, a w planach są kolejne otwarcia. Franczyzobiorcy otrzymują z centrali przepis na to, jak skutecznie kojarzyć pary oraz z sukcesem prowadzić biznes. Dowiadują się również, w jaki sposób promować swoją działalność oraz jak można dotrzeć do singli czekających na wielką miłość.

- Na początku skupialiśmy się wyłącznie na rozwoju w największych polskich miastach. W pewnym momencie zdaliśmy sobie jednak sprawę, że w mniejszych miastach taka usługa również ma rację bytu – wyjaśnia Katarzyna Kubowicz, przedstawiciel firmy. - Na razie skupiamy się na rozwoju sieci w Polsce, ale kolejnym etapem będzie wyjście poza granice naszego kraju. Będziemy szukać franczyzobiorców wszędzie tam, gdzie jest liczna Polonia.

Poszukiwaniom prawdziwego uczucia nie przeszkadza kryzys. Branży nie dotyczy również sezonowość, a na konkurencję Świat Singla ma swoje sposoby.

- Obserwując naszych klientów widzimy, że ludzie są w stanie odmówić sobie innych dóbr, ale zawsze znajdą sposób na szukanie prawdziwego uczucia – mówi Katarzyna Kubowicz. - Największą konkurencją są internetowe serwisy randkowe, jednak mamy nad nimi przewagę bowiem gwarantujemy naszym klientom bezpieczeństwo, indywidualny dobór partnerski, a przede wszystkim realne znajomości.

Przyszły franczyzobiorca musi przede wszystkim znaleźć lokal w centrum miasta i dostosować go do wyglądu sieci. Przystąpienie do sieci kosztuje 4 tys. zł, a opłata miesięczna to 150 zł. Oprócz koncepcji prowadzenia biznesu, franczyzobiorca otrzymuje również dostęp do strony internetowej oraz bazę dotychczasowych klientów biura. Tajniki prowadzenia biura matrymonialnego franczyzobiorcy poznają podczas szkoleń. Sukces placówki zależy od zdolności interpersonalnych jej właściciela oraz pracowników, lokalizacji oraz konkurencji. Franczyzobiorca uzyskuje wyłączność terytorialną na obszarze danego miasta.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €