Printeria i Office1 łączą siły

Franczyzobiorca z Tomaszowa Lubelskiego połączył ofertę obu konceptów. W swoim sklepie sprzedaje artykuły biurowe oraz kartridże.
W trudnych czasach zamiast walczyć z konkurencją lepiej zacząć z nią współpracę, zwłaszcza jeśli konkurujemy na niewielkim obszarze. Tą drogą poszły dwie firmy działające w branży szeroko pojętych usług dla biznesu: Office1, która zajmuje się sprzedażą artykułów i usług biurowych oraz Printeria.pl specjalizująca się w regeneracji kartridży i sprzedaży materiałów eksploatacyjnych. Owocem ich współpracy jest sklep franczyzobiorcy w Tomaszowie Lubelskim, w którym obie firmy działają pod jednym dachem.
Wszystko zaczęło się od franczyzobiorcy Office1 Marka Olenkiewicza, który chciał zaoferować mieszkańcom swojego miasta szeroką ofertę usług biurowych. Postanowił więc uzupełnić produkty i usługi sieci Office1 usługami firmy Printeria.pl. Wcześniej podwójny franczyzobiorca, prowadził własny sklep papierniczo-chemiczny.
- Będziemy poszukiwali takich form współpracy, ponieważ to co nie jest potrzebne w przypadku dużych miast, okazuje się koniecznością dla inwestorów z miast powiatowych i mniejszych. Nie można zapominać, że większość przedsiębiorstw jest zarejestrowanych właśnie w tak zwanym terenie i nie ma na co dzień wygodnego dostępu do profesjonalnych usług biznesowych. Być może współpraca Office1 i Printerii zapoczątkuje nowy trend we franczyzie – zastanawia się Radosław Dobrowolski, kierownik działu handlowego Printeria.pl.
W podobnym tonie wypowiada się Grażyna Marciniak, odpowiedzialna za rozwój sieci Office1.
- Z roku na rok sprzedaż tuszy i tonerów w naszych placówkach rośnie. Jednocześnie na rynku obserwujemy wysyp niewielkich firm, które stanowią jednak sporą konkurencję dla naszych sklepów. W tej sytuacji najlepszą bronią jest zwarcie szyków z siecią, która jest wyspecjalizowana w tym segmencie – wyjaśnia Marciniak.
Sieć Office 1 chce otwierać swoje sklepy w niewielkich miastach, gdzie konkurencja nie jest duża i sklep oferujący szeroką gamę produktów wyposażenia biura, ma duże szanse na zaistnienie na rynku. Na inwestycję w sklep Office1 trzeba przeznaczyć ok. 30–40 tys. zł. Franczyzobiorca powinien mieć również lokal o powierzchni dysponować powierzchnią handlową ok. 30-50 m2. Otwarty w październiku sklep w Tomaszowie Lubelskim to 18 punkt Office1 w Polsce.
Franczyzowy sklep Printeria.pl można otworzyć mając w kieszeni nawet 13,5 tys. zł. Kwota ta obejmuje m.in. opłatę licencyjną, szkolenie, materiały reklamowe oraz zestaw akcesoriów i urządzeń wykorzystywanych w procesie regeneracji kartridży. Sieć Printeria.pl liczy 15 placówek.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej