Printeria i Office1 łączą siły

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W trudnych czasach zamiast walczyć z konkurencją lepiej zacząć z nią współpracę, zwłaszcza jeśli konkurujemy na niewielkim obszarze. Tą drogą poszły dwie firmy działające w branży szeroko pojętych usług dla biznesu: Office1, która zajmuje się sprzedażą artykułów i usług biurowych oraz Printeria.pl specjalizująca się w regeneracji kartridży i sprzedaży materiałów eksploatacyjnych. Owocem ich współpracy jest sklep franczyzobiorcy w Tomaszowie Lubelskim, w którym obie firmy działają pod jednym dachem.

Wszystko zaczęło się od franczyzobiorcy Office1 Marka Olenkiewicza, który chciał zaoferować mieszkańcom swojego miasta szeroką ofertę usług biurowych. Postanowił więc uzupełnić produkty i usługi sieci Office1 usługami firmy Printeria.pl. Wcześniej podwójny franczyzobiorca, prowadził własny sklep papierniczo-chemiczny.

- Będziemy poszukiwali takich form współpracy, ponieważ to co nie jest potrzebne w przypadku dużych miast, okazuje się koniecznością dla inwestorów z miast powiatowych i mniejszych. Nie można zapominać, że większość przedsiębiorstw jest zarejestrowanych właśnie w tak zwanym terenie i nie ma na co dzień wygodnego dostępu do profesjonalnych usług biznesowych. Być może współpraca Office1 i Printerii zapoczątkuje nowy trend we franczyzie – zastanawia się Radosław Dobrowolski, kierownik działu handlowego Printeria.pl.

W podobnym tonie wypowiada się Grażyna Marciniak, odpowiedzialna za rozwój sieci Office1.
- Z roku na rok sprzedaż tuszy i tonerów w naszych placówkach rośnie. Jednocześnie na rynku obserwujemy wysyp niewielkich firm, które stanowią jednak sporą konkurencję dla naszych sklepów. W tej sytuacji najlepszą bronią jest zwarcie szyków z siecią, która jest wyspecjalizowana w tym segmencie – wyjaśnia Marciniak.

Sieć Office 1 chce otwierać swoje sklepy w niewielkich miastach, gdzie konkurencja nie jest duża i sklep oferujący szeroką gamę produktów wyposażenia biura, ma duże szanse na zaistnienie na rynku. Na inwestycję w sklep Office1 trzeba przeznaczyć ok. 30–40 tys. zł. Franczyzobiorca powinien mieć również lokal o powierzchni dysponować powierzchnią handlową ok. 30-50 m2. Otwarty w październiku sklep w Tomaszowie Lubelskim to 18 punkt Office1 w Polsce.

Franczyzowy sklep Printeria.pl można otworzyć mając w kieszeni nawet 13,5 tys. zł. Kwota ta obejmuje m.in. opłatę licencyjną, szkolenie, materiały reklamowe oraz zestaw akcesoriów i urządzeń wykorzystywanych w procesie regeneracji kartridży. Sieć Printeria.pl liczy 15 placówek.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €