Podwojenie co roku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W grudniu 2011 roku miało miejsce otwarcie setnego sklepu Freshmarket. Wówczas, Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska zapowiadał, że do końca 2012 roku liczba placówek zwiększy się dwukrotnie. Słowa dotrzymał, bo plan został zrealizowany i to przed czasem. Kilka dni temu padła kolejna zapowiedź podwojenia liczby sklepów w przeciągu kolejnych 12 miesięcy. Jeśli dynamika rozwoju Freshmarketów zostanie zachowana, w 2014 roku pod wspólnym szyldem będzie działać 800 punktów.

- Klienci pozytywnie zweryfikowali nasz nowy pomysł na sklep convenience w konwencji deli jakim jest właśnie Freshmarket – mówi Jacek Roszyk. - W przyszłym roku planujemy kolejne podwojenie wielkości sieci. Każda z placówek będzie zawierała stoisko Freshcafe z gorąca kawą i przekąski.

Freshmarkety to sklepy convenience w konwencji deli zlokalizowane w centrach miasta oraz w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Prowadzą je zazwyczaj osoby, które sprawdziły się w roli ajenta w sieci Żabka. Freshmarkety, które już od placówek z zielonym płazem w szyldzie odróżnia większa powierzchnia sali sprzedaży oraz bogatszy asortyment, mają liczyć nawet 400 m2. O typowej dla sklepów convenience liczbie 1,5-2,5 tys. pozycji asortymentowych na półkach nie ma mowy.

- To dla mnie ogromne przeżycie. Lubię wyzwania i lubię współpracę z firmą Żabka Polska – mówi Jan Cegielski, ajent dwusetnego Freshmarketu, który wcześniej prowadził dwa sklepy Żabka. - Ostatnie tygodnie były bardzo wyczerpujące, ale dzięki temu w dniu otwarcia wszystko było dopięte na ostatni guzik. Teraz czeka mnie nowa przygoda, ale wierzę, że wszystko pójdzie po mojej myśli - dodaje partner firmy.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €