Franczyza wywindowana...

...cena licencji przyziemna. Wrocławska firma Liftboards znalazła niszę - sprzedaje powierzchnię reklamową w windach.
Pomysł na biznes Liftboards przywodzi na myśl znany hit rockowej kapeli Aerosmith. Z tą różnicą, że według Amerykanów winda była świetnym miejscem na miłość, a według franczyzodawcy z Wrocławia jest idealna na spędzenie chwili z materiałami reklamowymi.
- Liftboards to tablice reklamowe, które codziennie towarzyszą setkom tysięcy Polaków podczas podróży windą. Reklama w windach to kilkadziesiąt tysięcy spojrzeń każdego dnia. Odbiorcy oglądają je nawet kilkakrotnie w ciągu dnia – mówi Michał Błauciak, dyrektor ds. rozwoju sieci Liftboards.
Obecnie tablice przytwierdzone są do ścian kabin windowych w trzynastu miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Częstochowie, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu.
Przewidywana kwota inwestycji, z jaką powinien liczyć się franczyzobiorca sięga 15 tys. zł.
- Ta suma uwzględnia już opłatę wstępną oraz opłatę bieżącą za pierwszy miesiąc działalności, a także zakup tablic reklamowych. Jednak wysokość opłat waha się w zależności od terytorium działania franczyzobiorcy i liczby wind, jakie można w danym rejonie obsłużyć – mówi Michał Błauciak dyrektor ds. rozwoju sieci Liftboards.
Partnerzy poszukiwani przez franczyzodawcę powinni odznaczać się motywacją do prowadzenia własnego biznesu, ale przede wszystkim zainteresowaniem branżą reklamową.
- Idealni kandydaci to tacy, którzy mają już doświadczenie na tym rynku. Jeszcze lepiej, gdyby posiadali kontakty w branży, które pozwolą im szybko rozkręcić interes – zaznacza Błauciak.
Choć biznes spod logo Liftboards nie wymaga wielkich nakładów, nie należy obawiać się o poziom przychodów. Franczyzodawca szacuje, że po zakupie licencji na ok. 80 wind można liczyć na sprzedaż na poziomie 10 tys. zł, z czego około połowa pokrywa koszty prowadzenia działalności.
- Franczyzobiorcy kupują tablice reklamowe od nas. Są to materiały stworzone zgodnie z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, wykonane na stalowym stelażu i pokrywie wykonanej z grubej blachy, co praktycznie czyni je odpornymi na możliwe akty wandalizmu – dodaje dyrektor sieci.
Partnerzy mają również możliwość wzajemnej współpracy w ramach pośrednictwa w sprzedaży powierzchni reklamowej.
- Może zdarzyć się, że do partnera w Gdańsku przychodzi reklamodawca, które prowadzi też działalność w Częstochowie. Wówczas za przekazanie takiego kontaktu do biorcy z Małopolski i pomoc w dopięciu transakcji taki partner może liczyć na prowizję w wysokości 15 – proc. - mówi Błauciak.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej