Wybrała franczyzę

Marzena Jakubowska, właścicielka biura Re/Max VIP Nieruchomości w Lublinie, opowiada o konsekwencjach przyłączenia się do międzynarodowej sieci.
Kiedy rozpoczęła pani współpracę z Re/Max?
Na początku 2009 roku zostałam pośrednikiem firmy Re/Max. Własne biuro otworzyłam jesienią tamtego roku, ale jeszcze wtedy nie jako franczyzobiorca sieci. Początki nie były łatwe, tym bardziej, że biuro funkcjonowało pod moim własnym imieniem i nazwiskiem. Jednak od samego początku współpracy z siecią wiedziałam, że kiedyś zostanę właścicielem biura Re/Max. W sierpniu 2012 roku postawiłam w końcu kropkę nad „i” - podpisałam umowę franczyzową, przyłączając się w ten sposób do międzynarodowej sieci agencji nieruchomości. Przekonała mnie do tego rozpoznawalna marka z dużym potencjałem rozwojowym oraz możliwość redukcji kosztów stałych biura.
Jakie wymagania musiała pani przedtem spełnić?
Poza posiadaniem niezbędnego wkładu finansowego, franczyzodawca ocenia determinację, zaufanie do marki, ambicję i przedsiębiorczość. Ważne jest także dysponowanie lokalem w atrakcyjnym punkcie miasta oraz oczywiście posiadanie licencji zawodowej pośrednika w obrocie nieruchomościami lub współpracowanie z osobą ją posiadającą.
Jak ocenia pani dziś swoją decyzję?
Z dnia na dzień stałam się częścią międzynarodowego zespołu z 40-letnim doświadczeniem, zaawansowanymi szkoleniami, rozwiniętymi narzędziami marketingowymi i udoskonaleniami technologicznymi, a także dojrzałymi procedurami funkcjonowania biura. Na własną rękę nigdy nie udałoby mi się stworzyć marki o tak dużej rozpoznawalności w branży. Moje biuro pod szyldem Re/Max rozpoczęło działalność 1 października i już w pierwszych trzech tygodniach działalności odnotowało udaną transakcję sprzedaży.
Rozmawiał (boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej