Polska marka za granicą

Moodo, oprócz Polaków ubiera także Czechów i Słowaków. Sklepy odzieżowej marki powstaną również w Zachodniej Europie.
Moodo Urban Fashion Mode produkuje oraz sprzedaje młodzieżową odzież typu street i fashion. Marka zadebiutowała na polskim rynku siedem lat temu. W 2007 roku jej właściciele podjęli decyzję o rozpoczęciu rozwoju sieci franczyzowej. Dziś pod wspólnym szyldem działa 127 placówek oraz ponad 200 odbiorców multibrandowych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Sieć niedługo powiększy się o sklepy w Wadowicach, Tarnowskich Górach, Jarosławiu, Pleszewie i Kraśniku.
- Znaczącym sukcesem firmy było wyjście poza rynek krajowy i nawiązanie współpracy z zagranicznymi partnerami – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo Urban Fashion Mode. - W naszym kręgu zainteresowań jest rynek wschodni, gdzie już od dawna kolekcje Moodo sprzedają się z powodzeniem. Kooperujemy także z kontrahentami z Czech i Słowacji. W planach jest również rozwój współpracy z agentami na Zachodzie Europy.
By otworzyć własny sklep Moodo franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni 50–70 m2 zlokalizowanym przy głównej ulicy miasta lub w galerii handlowej. Koszt kompletnego wyposażenia sklepu w meble, kasy, manekiny i wieszaki wynosi ok. 45 tys. zł. Środki, jakie trzeba przeznaczyć na adaptację lokalu są uzależnione od jego stanu technicznego i istniejących instalacji. Za działanie pod logo marki trzeba uiścić raz w roku opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł.
- W pakiecie franczyzowym oferujemy pilotaż przed otwarciem salonu oraz szkolenie. Gwarantujemy również opiekę działu obsługi klienta, a także materiały marketingowe wspomagające sprzedaż oraz reklamę. Nasze sklepy otwieramy w miastach powyżej 20 tysięcy mieszkańców - dodaje Aleksander Dubowski.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej