Buty z galerii

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jakie są perspektywy branży obuwniczej w Polsce?
Statystyczny Polak kupuje trzy pary butów rocznie, to ciągle mało, ale powoli zaczynamy gonić Europę. Zmiany zwyczajów zakupowych przekładają się też na sam kształt rynku. Żeby łatwiej dotrzeć do klienta sklepy przenoszą się z ulic handlowych do dużych galerii. Ten proces będzie postępował obejmując swoim zasięgiem coraz mniejsze miejscowości. Planujemy budowanie sieci dystrybucji w oparciu o sprawdzone rozwiązania sklepu monobrandowego oraz konceptu Shop in Shop, który jako połączenie sklepu multibrandowego ze stoiskiem firmowym Ecco jest optymalnym rozwiązaniem dla mniejszych miast lub kolejnego sklepu firmowego w danej miejscowości. Kolejną cechą charakterystyczną dla rynku obuwniczego jest poszukiwanie przez klientów produktów dobrych jakościowo, silnych i budzących zaufanie marek.

Sprzedaż obuwia charakteryzuje się dużą sezonowością. Kiedy sklepy notują największe obroty?
Najlepszy okres w branży to miesiące dojrzałości cyklu życia kolekcji danego sezonu. W okresie wiosna-lato to miesiące marzec i kwiecień oraz odpowiednio wrzesień i październik dla kolekcji jesień-zima. Dodatkowo miesiące wyprzedażowe każdorazowo są okresem wzmożonej sprzedaży. Efekt skali skutecznie rekompensuje niższe marże charakterystyczna dla tego okresu.

Jakie wsparcie zapewnia Ecco swoim franczyzobiorcom?
Pomagamy naszym partnerom w zarządzaniu kolekcją dopasowując ją do potencjału lokalnego rynku i potrzeb klientów. Franczyzobiorcy uczestniczą w cyklicznych szkoleniach produktowych i sprzedażowych, zaś ich personel przechodzi szkolenia z visual merchandisingu. Staramy się maksymalnie ograniczyć trudności, jakie może nieść za sobą prowadzenie biznesu, a wdrożony przez nas model partnerskiej współpracy jest optymalnym rozwiązaniem.

Rozmawiała(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €