Nomasvello tercję w dół

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Hiszpański koncept Nomasvello wszedł do Polski w 2009 roku. I trzeba przyznać, że wszedł przebojem, bo mimo kwoty inwestycji znacznie przekraczającej 100 tys. zł, zakończył pierwszy rok działalności z okrągłą liczbą stu salonów fotodepilacji. Dziś, choć nadal ma pozycję rynkowego lidera, musi stawić czoła spadkom. Na początku 2012 roku w sieci działało ponad 90 punktów, dziś jest ich 62. Zniknęła więc co trzecia placówka.

- Ekspansja sieci spowolniła, tak jak spowolniła również cała gospodarka. Pamiętajmy, że 120 tys. zł to dość znaczny wydatek na rozpoczęcie własnej działalności, a przedsiębiorcy raczej rezygnują z inwestowania w czasie niepokojów gospodarczych – tłumaczy Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji Nomasvello. - Zamknięcia dotyczyły głównie salonów nierentownych, zarządzanych w większości przypadków przez franczyzobiorców, którzy nie stosowali się do naszych wytycznych, przez co osiągali gorsze wyniki. Taka korekta ma swoje dobre strony – w sieci zostały punkty, które poradzą sobie nawet w trudniejszym okresie.

Choć na polskim rynku sprawy nie toczyły się po myśli franczyzodawców, to z pewnością nie mogą oni narzekać na realizację planów ekspansji zagranicznej. Kieruje nią spółka celowa NMV, w skład której wchodzą trzy firmy, odpowiadające za rozwój marki na poszczególnych rynkach - NMV Polska, NMV Deutchland Gmbh oraz NMV Ukraina.

- Jak dotąd udało nam się uruchomić pięciu punktów franczyzowych na Ukrainie, z czego cztery otwarte zostały w Kijowie, a jeden w Odessie. Działają one przy dużych kompleksach siłowni. Coraz bardziej zaawansowane są też plany wejścia na rynek niemiecki - mówi Martyna Królikowska. - Bardzo szybko rozwija się też nasz drugi koncept Whitening Point, oferujący wybielanie zębów. Średnio co miesiąc otwieramy trzy placówki.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €