Debiut Warzywnika

Partner z Lubania jest pierwszym franczyzobiorcą Warzywnika. Działa w lokalu poleconym przez właściciela licencji.
Warzywnik to nowy projekt sklepów owocowo-warzywnych rozwijany przez spółkę Czerwona Torebka. Pierwsza placówka franczyzowa została otwarta w Lubaniu, zaś kolejne dwie ruszą w Zgorzelcu i Lwówku Śląskim, mają powstać jeszcze w tym roku. W kolejnym kwartale dołączą do nich sklepy w Bydgoszczy, Czerwonaku, Słubicach i Komornikach. Wszystkie będą zlokalizowane w pasażach handlowych Czerwona Torebka, a powierzchnia każdego wynosić będzie 60 m2.
- Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, prowadzenie zyskownego sklepu ze świeżymi owocami i warzywami. Nie pobieramy opłat franczyzowych i marketingowych. Ponadto, przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na współpracę z siecią, mogą liczyć na merytoryczne wsparcie z naszej strony - mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.
Uruchomienie własnego sklepu Warzywnik to inwestycja rzędu 30 tys. zł. Połowę tej kwoty franczyzobiorca powinien przeznaczyć na zatowarowanie sklepu, zakupu kasy fiskalnej i zatrudnienia pracownika. Reszta środków pokrywa koszty wyposażenia placówki oraz stanowi kaucję zabezpieczającą umowę.
Warzywniki będą oferowały świeże owoce i warzywa, które występują w danej porze roku, ale także przetwory, mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych. Placówki będą także wyposażone w mobilne regały do ekspozycji towaru przed sklepem.
- Ze względu na ogólnopolski charakter projektu, franczyzobiorców poszukujemy na terenie całego kraju. Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka, dlatego zabiegamy o partnerów, którzy zdecydują się na prowadzenie sklepów w pasażach, które obecnie znajdują się w budowie, a ich otwarcie jest planowane na przyszły rok – dodaje Ireneusz Kazimierczyk.
Dalekosiężna strategia spółki Czerwona Torebka zakłada budowę do 2021 roku prawie 2 tys. obiektów. Na chwilę obecną działa ich 24.
(boa)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...