Kolejne drzwi otwarte
Drzwi i podłogi VOX zawitały do Wrocławia. Pod logo firmy działa już więcej sklepów franczyzowych niż własnych.
Branża wyposażenia wnętrz w Polsce wciąż czeka na powrót lepszych czasów. Z raportu firmy PMR wynika, że klienci odkładają zakupy w czasie, wybierają tańsze produkty i wciąż borykają się z niską dostępnością kredytów. Artykuły wyposażenia wnętrz nie stanowią produktów pierwszej potrzeby, przez co stają się naturalnym polem poszukiwania oszczędności.
Przedstawiciele sieci Drzwi i podłogi VOX nie mają jednak powodów do narzekań. Ich koncept powiększył się właśnie o sklep we Wrocławiu. To ósma placówka otwarta w tym roku. Wcześniej punkty otwierane były w Goślinie, Krośnie, Rzeszowie, Chojnicach, Białymstoku, Jarosławiu i Płońsku. Większość z nich to lokale o powierzchni ekspozycyjnej przekraczającej 250 m2.
- Zauważyliśmy, że otwierane salony stają się z czasem kluczowymi punktami sprzedaży drzwi i podłóg na rynkach lokalnych, szczególnie tam, gdzie do tej pory nie było takich specjalistycznych sklepów – mówi Arkadiusz Palus, pełnomocnik ds. rozwoju sieci franczyzowych sieci Vox. - Warunki handlowe jakie otrzymuje od nas partner ułatwiają mu dotarcie do potencjalnych klientów i stanie się liderem na lokalnym rynku.
Właścicielem salonu we Wrocławiu jest Roman Łacny. Wcześniej jego punkt działał pod nazwą Hero.
- Zdecydowałem działać się na pod marką Drzwi i podłogi VOX z powodu ludzi. Marka sama w sobie ma dla mnie znaczenie, jednak większe mają ludzie. Jestem z nimi związany od kilkunastu lat, czyli tyle, ile moja współpraca z siecią VOX. Kolejny powód to ciągle zmieniający się rynek i nowe wyzwania, które ten rynek wymusza. Przystępując do sieci Drzwi i podłogi VOX korzystam ze sprawdzonych rozwiązań i wypracowanych zasad - mówi przedsiębiorca.
Inwestycja we własny punkt VOX to kwota rzędu 75 tys. zł. Obejmuje ona ekspozycję oraz utworzenie biura obsługi klienta, a także opłatę licencyjną. Partner powinien dysponować powierzchnią handlową o wielkości min. 250 m2, a także magazynem o powierzchni min. 700 m2. Obecnie sieć liczy 29 salonów własnych i 32 franczyzowe.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


