Deweloper w małym mieście

Emerson ma chrapkę na mniejsze miejscowości. Firma chce otwierać biura w dawnych miastach wojewódzkich.
Obecnie pod szyldem Emmerson funkcjonuje osiem oddziałów własnych oraz siedem franczyzowych. Firma poszykuje partnerów w miastach średniej wielkości, dawnych i obecnych stolicach województw, gdzie nie posiada jeszcze oddziałów. Potencjalny franczyzobiorca sieci powinien dysponować biurem o powierzchni co najmniej 45 m2. Placówka musi znajdować się w centrum miasta przy ruchliwym trakcie. Nie musi być własnością przedsiębiorcy, ale może być przez niego wynajęta.
– Poszerzanie portfela usług oraz sieci biur generuje dodatkowe koszty. Zakładamy jednak, że będą one zrekompensowane dzięki lepszej pozycji rynkowej całej grupy Emmerson – mówi Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson. – Jako grupa stosujemy zasady cross sellingu, polecając nawzajem swoje usługi.
Emerson zajmuje się sprzedażą i wynajmem nieruchomości komunalnych oraz mieszkań zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Świadczy także usługi analiz rynku i wyceny nieruchomości, doradztwa inwestycyjnego i kredytowego oraz zarządza nieruchomościami. Firma współpracuje z deweloperami zajmując się komercjalizacją ich inwestycji.
– Nasza współpraca z deweloperami rozwija się bardzo dynamicznie. W ofercie mamy już ponad 70 inwestycji mieszkaniowych, głównie na zasadzie umów otwartych, ale komercjalizujemy również kilka inwestycji na wyłączność – dodaje Lesław Piszewski.
Poza uiszczeniem opłaty licencyjnej w wysokości 20 tys. zł przedsiębiorca musi zadeklarować, że posiada własne fundusze zapewniające funkcjonowanie biura przez co najmniej trzy miesiące, przy założeniu braku przychodów. Do tego dochodzi jeszcze opłata za dostęp do bazy danych Emmersona dla każdego z pracowników. Wraz z zakupem licencji wszyscy franczyzobiorcy przechodzą szkolenie, otrzymują stronę internetową, program komputerowy z systemem wymiany informacji oraz sprawdzone procedury postępowania we wszystkich segmentach rynku nieruchomości.
(boa)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej