Papierowa konkurencja

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

PopinJoy to, po BK Solutions, kolejna firma na polskim rynku oferująca nośnik reklamy w postaci ekologicznej torby na pieczywo oraz współpracę na zasadzie franczyzy. By konkurować z potentatem sieć musiała przygotować m.in. własny dział graficzny i zaplecze drukarskie, jednak najistotniejszą kwestią było znalezienie odpowiednich reklamodawców oraz odbiorców. Wszystko to udało się zorganizować w przeciągu kilku miesięcy, gdyż firma PopinJoy powstała jeszcze na początku bieżącego roku.

- Cały czas rozmawiamy z dużymi sieciami sklepów oraz korporacjami na temat stałej współpracy, jak i dystrybucji toreb – mówi Mariusz Grefkowicz, właściciel PopinJoy. - Aktualnie obsługujemy 25 miast, do których dostarczamy ok. 50 tys. toreb każdego miesiąca. Nakład torebek uzależniony jest od wielkości danego miasta, dlatego dla każdego naszego partnera przygotowujemy odpowiednią kalkulację.

PopinJoy posiada obecnie dwa oddziały własne oraz dziesięć franczyzowych. Największa konkurencja firmy, sieć BK Solutions, partnerów ma już 90. Uczestnictwo w sieci PopinJoy daje franczyzobiorcy gotowe rozwiązania i narzędzia niezbędne do pracy. Mniejsze podmioty napotykają na rynku na trudności, takie jak wysokie koszty druku czy programów graficznych.

- Chcielibyśmy w niedługim czasie rozwinąć sieć do 50 jednostek franczyzowych, obsługujących ponad 150 miast. Aktualnie poszukujemy partnerów na terenie całego kraju, od mniejszych miejscowości po te największe. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że nasza reklama sprawdza się nawet w miastach liczących niespełna 18 tys. mieszkańców – dodaje Mariusz Grefkowicz.

Oprócz rozwoju sieci na terenie kraju PopinJoy już planuje ekspansję zagraniczną. Firma chce wykorzystać rosnące zapotrzebowanie na innowacje dotyczące reklamy w Niemczech, Czechach i na Słowacji. W krajach tych PopinJoy poszukuje osób zainteresowanych otworzeniem centrali sieci.

PopinJoy nie wymaga od swoich partnerów lokalu, ani doświadczenia w branży. Istotną kwestią jest z kolei prowadzenie działalności gospodarczej, dostęp do internetu oraz uiszczenie opłaty licencyjnej w wysokości 3 tys. zł. Miesięczna składka za funkcjonowanie w sieci to 500 zł. W zamian franczyzodawca gwarantuje pełne wsparcie od centrali firmy, wzory umów oraz obsługę graficzną, prawną i windykacyjną.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €