Albertson’s redukuje sieć
Jedna z największych sieci sklepów spożywczych poinformowała o kolejnej redukcji sieci sklepów
Jak podaje „Prawo Gospodarka”, Albertson’s Inc., jedna z największych sieci sklepów spożywczych poinformowała, że wycofuje się z czterech miast w stanach Tenessee i Teksas, gdzie jego roczna sprzedaż wynosiła około 1,6 mld USD.
W zeszłym roku firma zamknęła 80 sklepów i zwolniła około 1 tys. pracowników w ramach planu restrukturyzacji, która ma zapewnić zmniejszenie kosztów. Dyrektor wykonawczy Larry Johnston ocenia, że zysk netto za 2001 rok wyniesie 2,15 USD na akcję, analitycy spodziewają się tylko 2,12 USD.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 14 marzec 2002Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


