Spełniają wschodni sen
Plany Redanu zakładają, że do końca roku na Ukrainie i w Rosji będzie działać 60 sklepów Top Secret.
Pod koniec listopada w galerii Ocean Plaza w Kijowie został otwarty 38. sklep Top Secret & Friends na Ukrainie. Rok 2012 łódzka spółka planuje zakończyć z co najmniej 40 sklepami działającymi u naszych wschodnich sąsiadów. Spółka nie próżnuje również w Rosji, gdzie zapowiadane są kolejne otwarcia, w efekcie których sieć Top Secret w tym kraju do końca tego roku powinna powiększyć się do 20 placówek.
- Systematycznie rośnie znaczenie sprzedaży Grupy realizowanej na rynku ukraińskim. Pod względem ważności to dla nas drugi, po krajowym, rynek zbytu. Rynki wschodnie zapewniają nam stabilny wzrost sprzedaży, co będzie pozytywnie wpływało na osiągane przez nas wyniki w kolejnych okresach – mówi Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.
Sieć sprzedaży Grupy Redan liczy w sumie 500 placówek działających pod markami: Top Secret, Troll, Drywash i TextilMarket. Na koniec ubiegłego roku Grupa Redan sprzedawała swoją odzież w 463 placówkach działających zarówno w kraju, jak i za granicą. W ciągu ostatniego roku firma przeprowadziła też czystki w swojej sieci likwidując nierentowne sklepy. Z sieci zniknęły przede wszystkim placówki własne działające pod marką Top Secret.
- Stawiamy na rentowne kanały sprzedaży. Poza e-commerce zakładamy więc rozwój sklepów dyskontowych TextilMarket oraz placówek franczyzowych zlokalizowanych zarówno w Polsce, jak i na rynku rosyjskim i ukraińskim. W związku z pogarszającą się sytuacją rynkową te segmenty zapewniają nam stabilny wzrost sprzedaży i osiąganie marż na satysfakcjonującym poziomie – tłumaczy Bogusz Kruszyński.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

