Odzież z górnej półki

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Możliwość sprzedaży marek z najwyższej półki daje polskim franczyzobiorcom firma GPoland, która współpracuje z wieloma znanymi włoskimi domami mody takimi jak np. Guess, Armani, Tru Trusardi, czy Max Mara. W sumie GPoland nadzoruje w Polsce ponad 100 sklepów m.in. 17 salonów firmowych Liu Jo, po 16 Max Mary i Tru Trusardi, 12 Marelli i 9 PennyBlack.

Grupa cały czas powiększa swoje portfolio marek nawiązując współpracę z kolejnymi domami mody. Jednak zanim nowa kolekcja trafi do testowana jest w showroomie wśród najważniejszych klientów lub w salonie firmowym otwieranym w Polsce przez producenta. Dodatkowo jej potencjał jest szacowany na podstawie opinii właścicieli salonów odzieżowych współpracujących z firmą.

- Wybierając nowe marki starannie analizujemy potrzeby rynku i wnikliwie przypatrujemy się każdemu miastu z osobna. Dzięki temu jesteśmy w stanie zauważyć luki w ofercie i nowe możliwości rozwoju. Cenną pomocą są wyniki sprzedaży poszczególnych kategorii odzieżowych naszych pozostałych marek. Nie ukrywam, iż wiele zależy od warunków handlowych, które są nam proponowane – wyjaśnia Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland.

Inwestycja w salon franczyzowy z luksusową marką odzieżową to ok. 0,5 mln zł, tyle bowiem trzeba przeznaczyć na przygotowanie i zatowarowanie sklepu o powierzchni ok. 50-70 m2. Na meble, oświetlenie i podłogi w salonie trzeba przeznaczyć od 600 do 800 euro/m2. Oczywiście wysokość inwestycji zależy od metrażu oraz warunków handlowych proponowanych przez dom mody, którego modele będziemy sprzedawać. Zainwestowane pieniądze powinny się jednak zwrócić najpóźniej w ciągu roku.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €